VoileipäIina Blogi vol1
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsut eivät sisällä matkoja. Vain kutsun. Joten matkat pitää maksaa itse ja hotellitkin. Iina ei ole muotibloggaaja joten miksi hän menisikään. Hän on nyt saanut kutsun, ilmeisesti portaalin kautta ja halusi vain että kaikki tietävät sen. Kuulostaa hienolta.
Asian julkisuuteen tuominen oli varmasti tärkein pointti iin mielestä. Mutta olisihan blogisti saanut nuo lennot ja hotellit sun muut ympättyä blogin tekemisen kuluihin. Veikkaanpa ettei I osaa olla ja mennä ilman Ottoa. Ovat aina yhdessä ja I ehkä aika orpona yksin.
Ei saa ympättyä mitenkään. Ne kulut on todellakin maksettava kokonaan ihan itse ja kun blogin genre ei ole muoti vaan perhe niin ei saa edes verovähennyksiä kuluista. Missään firmassa työntekijätkään eivät voi matkustella ympäriinsä "työmatkoilla" jos ne eivät ole todella hyvin perusteltuja ja juuri sen työntekijän työnkuvaan kuuluvia. Bloggarit saavat jatkuvasti kaikenlaisia "kutsuja' mutta matkat ja kulut on maksettava itse. Aika harva viitsii lähteä edes muualta Suomesta Helsinkiin tapahtumiin vaikka on kutsuttuna kun matkakulut ja asumiset on maksettava itse. Saati sitten ulkomaille.
Up