Kuinka monella rivillä olet tänään lotonnut? Yli 14 miljoonaa jaossa.
Itselläni kymmenen riviä, joista kolme tuplauksella.
Kommentit (19)
4 riviä tuplana mutta asun ulkomailla ja se on tämän maan lottoon, mutta meillä vain 5 miljoonaa euroa tänään.
10 viikon kestoloton kahden rivin lisäksi yksi ylimääräinen rivi molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
4 riviä tuplana mutta asun ulkomailla ja se on tämän maan lottoon, mutta meillä vain 5 miljoonaa euroa tänään.
Voit pelata online suomen lottoa sieltäkin ja vaikka euromillionsia suomesta käsin. Tietysti jos on pakko se paperilappu saada kätöseen niin se rajoittaa hieman ;)
Veikkaus kiittää ja imuroi rahat pois hölmöiltä, jotka kuvittelevat voittavansa olemattomin mahdollisuuksinensa.
Yhdellä, niinkuin joka viikko. Yhtä hyvät mahkut voittoon, kuin 10:llä rivillä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus kiittää ja imuroi rahat pois hölmöiltä, jotka kuvittelevat voittavansa olemattomin mahdollisuuksinensa.
Ja sitten aina joku hölmö joskus voittaakin. Ystäväni isä jopa kaksi kertaa. Mutta älä huoli, en minä silti uskalla lotota.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten aina joku hölmö joskus voittaakin. Ystäväni isä jopa kaksi kertaa. Mutta älä huoli, en minä silti uskalla lotota.
Joo oon mäkin kuullu noita legendaarisia tarinoita miten voitettiin lotosta 50 tuhatta MARKKAA ja silloin saattoikin olla tosi, mutta jostain syystä aika vähissä voiton tarinat tietotekniikka-aikakauteen siirryttyä nykyään. Kuka ne jotkut eurojackpotitkin aina voittaa, kun koskaan ei henkilön identiteetti selviä kenellekään. Keksittyjä sanon minä.
2 riviä kestona. Ekassa valitsemani numerot, toisessa rivissä viereiset 😁.
Kaksi riviä ja tietysti tuplauksella.
Laitoin noin kuukausi sitten monen vuoden tauon jälkeen lottoa ja heti osui 5 + tuplausnumero. Reilu 400e voittoa.
Sillä rahalla lottoaakin pitkän aikaa.
Eurojackpottia olen pelannut alusta saakka, siinä voittoja tulee todella usein, vaikka vaan pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi rivi, ei todennäköisyys paljoa kasva useammalla rivillä.
Sama juttu täällä, yksi rivi. Kaikista suurin mahdollisuuden nosto. Minun tapani tehdä hyväntekeväisyyttä. Mieluummin sijoitan rahani tuottavasti kuin lottaan.
5 riviä. Tiedän, ettei sieltä mitään koskaan voita, mutta olen köyhä ja epätoivoinen.
Mä laitoin satasella, sen voitin tulosvedosta.
Varmaan saan ainakin 2 euroa takaisin😁
0