Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kerro koskaan deiteille olevani työtön.

Vierailija
12.01.2019 |

Haen töitä ahkerasti ja nyt olen aloittamassa koulutuksen jossa opitaan koodausta ym. Olen ollut aikaisemmin töissä nimekkäissä yrityksissä.

Jos heti melkein kättelyssä sanoo uudelle ihmiselle sanan työtön niin se on sillä taputeltu, olen huomannut.

Suurin osa deiteistä ei sitäpaitsi johda mihinkään, miksi pitäisi heti kertoa ihan kaikki. Mielestäni ihmisen persoonallisuus tärkeintä.

Minulla itselläni ei ole juurikaan vaatimuksia kuin normaali hygienia ja että mies olisi edes joistain asioista kiinnostunut. Ihan näyttävän näköinen nainen olen itse.

Toiminko väärin mielestänne? Tottakai kerron jos löytyisi se oikea. Yleensä sanon että projektiluontoisia IT-alan hommia olen tehnyt, eli ei se toisaalta ole valehteluakaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota heti kannata suoraan sanoa.

Monesti työ tulee esiin aika pian, joten kiertely ei ole ratkaisu kovin pitkään.

Vierailija
2/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että työtilanne määrittelee koko ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä et tee mitään väärin. Aika harvassa ovat ne, jotka eivät ole koskaan kokeneet jotain työttömyysjaksoa. Ymmärrän kyllä että tilanne on ikävä, koska kysymys ammatista on yksi ensimmäisiä joita tuntemattomalta kysytään.

Vierailija
4/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä naisen työt tai niiden puute kiinnosta. 

Vierailija
5/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa paljastaa vasta sitten kun olet päässyt vankasti ankkuroitumaan miehen lompakolle. Raskaaksi hankkiutuminen on vanha toimiva konsti.

Vierailija
6/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään heti kerro, että minulla on sukupuoliherpes.

Vierailija
7/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kannattaa paljastaa vasta sitten kun olet päässyt vankasti ankkuroitumaan miehen lompakolle. Raskaaksi hankkiutuminen on vanha toimiva konsti.

Et sitten lukenut "vaatimuksiani" mahdolliselle kumppanille 🙂

Ap

Vierailija
8/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo olisi kynnyskysymys. Ei työttömyys vaan siitä kertomattomuus. Rehellisyys ja avoimuus - siis myös epämiellyttävistä asioista suoraan puhuminen - on ehkä tärkein yksittäinen asia mitä haluan kumppaniltani. Olen siinä asiassa tosi vaativa. Siksi olisi suuri pettymys jos paljastuisi, ettei tapailukumppanillani ole ollut pokkaa puhua tällaisesta asiasta suoraan.

Vierailija
9/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuo olisi kynnyskysymys. Ei työttömyys vaan siitä kertomattomuus. Rehellisyys ja avoimuus - siis myös epämiellyttävistä asioista suoraan puhuminen - on ehkä tärkein yksittäinen asia mitä haluan kumppaniltani. Olen siinä asiassa tosi vaativa. Siksi olisi suuri pettymys jos paljastuisi, ettei tapailukumppanillani ole ollut pokkaa puhua tällaisesta asiasta suoraan.

Hyvä ja asiallinen vastaus. Kiitos.

Olen päätynyt toimimaan näin, koska aikaisemmin kun olen kertonut niin yllättävän fiksutkin deittikumppanit muuttaneet selvästi suhtautumistaan.

Ap

Vierailija
10/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään heti kerro, että minulla on sukupuoliherpes.

Tarttuuko työttömyys?

Ap

Vierailija
11/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut seurustelavat asioiden kanssa toiset ihmisten.

Vierailija
12/12 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olen itse samassa tilanteessa. Deittailen ja aluksi rehellisesti kerroin olevani työtön ja katosivathan ne fiksut miehet heti yhteyksistä. Olin hiukan äimänä, mutta tavallaan ymmärrän. Eräskin kysyi haenko kuitenkin aktiivisesti töitä, no totta hitossa haen, mutta siltikin loppui juttu siihen, senkin kanssa.

No en erityisemmin hae edes parisuhdetta jossa tarkoituksena muuttaa yhteen ja muita sitoumuksia. Etsinnässä hyvä mies, jonka kanssa suht säännöllistä tapailua ja viime aikoina olenkin jättänyt kertomatta työttömyydestäni, tai jopa ympäripyöreästi vastannut tekeväni työtä, jota todella viimeksi tein. Näin menee paljon paremmin ja pystyn tästä huolimatta yöni nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi