Mitäs mieltä näistä Stellan lahjoista? Kuinka moni sai lapsilta stringit tai anopilta lahjan?
stella80:
[quote]
- Sain nukkua tavallista pidempään.
- Sain miehen ja lapsien tekemän kakun + pepsimaxia sänkyyn
- Sain koko päivän vapaaksi kotitöistä
- Iltapäivällä syömään ravintolaan
- Koko päivä yhdessä oloa perheen kanssa, käydään jossain autoajelulla ja syömässä jädeä
Lapsilta:
- Itsetehdyt/koristellut kukkaruukut
- Itsetehdyt kortit
- Itse poimitut luonnonkukkakimput
Mieheltä ja lapsilta:
- Longchamp musta nahkainen käsilaukku
- 3 x Calvin Kleinin mustat stringit
- Gossardin seksikäs yömekko
- kultainen ranneketju
- Harry Potterin uusin kirja - suomenkielinen
- Ralph Lauren Romance edp tuoksu
- 2 x Fazerin 200g sin suklaalevyä
- Punaisia ruusuja paljon
- yhteinen itsetehty kortti
Äidiltäni:
- Tommy Hilfigerin musta toppi
- DKNY musta toppi
- itsetehty kortti
Anopilta:
- Jokanaisen puutarhakirja
- Kaunis kukkakimppu
- Pandan suklaakonvehtirasia
- itsetehty kortti
Kaikki oikeen ihania lahjoja, joihin olen tyytyväinen :)
[/quote]
Kommentit (10)
Itse en saanut yhtään lahjaa, mutta olen ihan vaan iloinen jos joku muu saa minunkin edestä;)
Taitaa olla tämä stella täällä hampaissa nykyään? itse kun en pariin vuoteen ole täällä pyörinyt, niin kerennyt vittuilun " uhrit" vaihtua.
:D anopiltakin oikein itsetehty kortti!! päivän paras!
taitaa olla äitienpäivän tarkoitus vähän hukassa... :-)
mutta aika paljon on stella saanut kaikenlaista :))
Ei tuo oo todellista, eihän?! En todellakaan ole koskaan kuullut, että anoppi tai äiti ostaisi äitienpäivälahjoja miniälle/ tyttärelle! Joko Stella ja Stellan suku todella kiereskelevät rahoissaan tai Stella on ihan järkky provo! :))))) Sori vaan Stella, ajattelin ihan kokonaan olla kommentoimatta noihin ketjuihin, mitkä koskee sua ja sun elämääs, mut nyt oli pakko. Oot uskomaton!
Eikös ne käy Stellalta luonnostaan kaikien palstailun ja rakastelun välissä! ;)
Jos minä tällä hetkellä vielä lapseton saisin sanoa, niin mieluiten ottaisin jotain itselleni tarpeellista kuin jotain sellaista, mikä olisi " sosiaalisesti hyväksyttävää" . Esim. jos tarvitsisin uusia alusvaatteita, ja mieheni tietäisi mistä pidän ja osaisi ostaa sopivia, niin siitä vaan, oli lapsia tahi ei. Ja mikäs sen miellyttävämpää kuin saada anopilta huomionosoitus äitienpäivänä - eikös moni miniä täällä juuri kitisekin sitä, että ku " anoppi ei tuo meille ikinä mitään" , " anoppi ei näytä että arvostaa minua ku ei osta mitään" jne. Anteeksi suorapuheisuuteni *varustautuu kivitykseen*...
Miksi te jaksatte edes noteerata noin päivänselvän provon juttuja?