Tinder-profiilissani selvästi lukee: etsin seuraa hoikista naisista
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet liian lyhyt.
Siihen, että ei-toivotut naiset jättäisivät Tinderissä rauhaan?
Miten ne ei toivotut häiritsee? Ajattelet että kun niiden kuva tulee vastaan ne tyrkytyää itseään juuri sinulle?
En ole ap, mutta ihmettelen miksi joku yrittää, jos profiilissa haetaan toisenlaista seuraa.
Miten ne yrittää vai oletteko te pöljät itse välittämättä siitä mitä itse hatte ja matchailette niiden kanssa? Ei silloin voi vaan syyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipainoiset itseään tyrkyttävät?
Ei ne edes lue sitä textiä kunnolla tai ei tajua lukemaansa. Mulla on selkeesti kerrottu mitä haluan ja en halua. Yksi on ettei nappaa alakouluikäiset lapset ja jos on lapsia, niin lähes aikuisia sitten.. Sain superliken naiselta joka oli 40v ja kolme lasta. Yksi oli kolmannella toinen kuudennella ja kolmas oli alle VUODEN.
Naisen iässä ei ollut mitään vikaa. Luin sen naisen profiiilin läpi, niin se mikä pisti silmään oli. Olen vuosia ollut sinkkuna ja nyt olis aika mennä eteenpäin ja samalla sillä on alle VUODEN ikäinen lapsi.. Eli se lapsi on raflaillan jatkoilta alun saanut. En keksinyt mitään muuta syytä vuosia sinkkuna olevalle tyypille jolla on noin pieni lapsi. Eikä meidän textit osunut missään kohdassa yhteen. En vastannut yhtään mitään.
Vaikuttaa siltä että trolli ap koittaa provoilla vaikka ei ole ikinä edes käyttänyt tinderiä 🤔
Ap:llä on selvästi tinder gold ja nyt harmittaa, kun vaan lihavat antaa tykkäyksiä
Hoikka voi lihoa lyhyessä ajassa ja kiloja omaava laihtua.. mikään ei ole tae miltä näyttää myöhemmin. Sellaista miestä ei parisuhteeseen luultavammin halua kukaan, joka kiloja kyttää.. tai juuri haluavat laihdutusmielessä.
Ap on hyvä ja vastaa, miksi sitten antaa tykkäyksiä lihaville, kun kerran matcheja syntyy. Muuten trolli.
Eiks noi tinderit oo aika epätoivoisten juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet liian lyhyt.
Varmaan niinkin, kun olen vain 185cm. Itse olen tyylikäs ja pidän itsestäni huolta, niin en tietenkään mitään rottaa tai sotanorsua halua treffailla.
AP
Epäilemättä ihan jees.
Sen jälkeen kun avaat suusi, kaikenkokoiset treffikumppanit häipyvät. 👍
No en alkaisi seurustelemaan tai edes seksisuhteeseen miehen kanssa, joka puhuu naisista rottina ja sotanorsuina. Oliko muuta?
Miten he tyrkyttävät? Et taida tietää miten Tinder toimii. Tinder valitsee ketä näet ja ketkä näkee sut.
Ap:lla kroppa kunnossa, korvien väli ei.
Maunoko se siellä? Varo ettei taas tartu naisista tykkäävä koukkuun.
Koska näkevät kuvasi ja toteavat, ettet itsekään ole parasta A luokkaa.
Minulla taas lukee selkeästi että olen pullukka, niin silti miehet ottaa paljon yhteyttä kuvitellen minun olevan normaalipainoinen. Vain ihan muutama on ymmärtänyt asian oikean laidan. Tekstiä ei ole paljon esittelyssä joten asia ei voi jäädä huomaamatta.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Miten he tyrkyttävät? Et taida tietää miten Tinder toimii. Tinder valitsee ketä näet ja ketkä näkee sut.
Miksi nämä persaukiset ulísevat täällä aivan kuin mitään Tinder Goldia ei olisi olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Maunoko se siellä? Varo ettei taas tartu naisista tykkäävä koukkuun.
Aivan, Maunolle tiedoksi, että se juju oli siinä, ettei saa suoraan sanoa etsivänsä hoikkaa naista. Se pitää tapahtua ikäänkuin vahingossa. Jätä nyt vaan pois siitä Tinder-profiilistasikin se hoikkuus, niin hoikat naiset hakeutuvat itsestään luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Miksi nämä persaukiset ulísevat täällä aivan kuin mitään Tinder Goldia ei olisi olemassakaan?
Tinder Gold jäsenyyttä voisi verrata mustaan Amexiin.
Onneksi olen laiha ja miehet tykkää musta siksi!
Katsos: niiden lihavien kanssa ei ole pakko mennä treffeille, vaikka mätsit tulis (omalla myötävaikutuksellasi, huom) joten mikä ongelma? Sekö, ettei tarpeeksi laihoja ole ollenkaan?