Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin tapailukumppanin kun hän alkoi kiukuissaan haukkua minua tyhmäksi

Vierailija
12.01.2019 |

Kolmen kuukauden tapailu päättyi juuri kun riita kulminoitui miehen koliikkiaikuisuuteen. Suutuin kun mies mitään ilmoittamatta perui tapaamisen menemällä kavereineen jonnekin ja vieritti kaiken siitä minun niskaani. Jotenkin se meni sitten siihen, että hän ulvoi minulle puhelimessa etten olen niin fiksu kuin luulen kun aamulla tiedustelin hänen mielenliikkeitään.

Tuo oli viimeinen niitti. Olenko ihan kauhea ja huumorintajuton kun tämä on ensimmäinen ja viimeinen kerta kun suostun kuuntelemaan tuollaista? Mies on aiemminkin vertaillut minua halveksivasti itseensä. Kerran hän selitti kypsyydestä ja ilmoitti ohimennen että hän on minua henkisesti kypsempi. Olemme siis kolmikymppisiä, joten ovatko nuo täysin normaalin ihmisen puheita vai mitähän ihmettä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tosiaan lähtenyt hänen vertailuleikkeihinsä mukaan, koska ne kuullostivat niin lapsellisilta jutuilta ettei niihin saanut sanottua mitään.

Vierailija
2/6 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et täysin tyhmä ole, jos ymmärsit jättää moisen lurkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyypin mennä. Ei hän arvosta sinua ansaitsemallasi tavalla.

Vierailija
4/6 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riitelette jo 3 kk tapailun aikana, niin ei kannata jatkaa. Teit ihan oikean ratkaisun.

Vierailija
5/6 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kannattaa erota. Olisi kannattanut jo silloin, kun hän oli ensimmäisen kerran halveksuva ja epäkunnioittava sinua kohtaan.

Vierailija
6/6 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut kenenkään oikeasti kypsän kertovan olevansa henkisesti kypsempi kuin joku toinen.