Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen suutelukuvat exän kanssa somessa

Friikkikö?
12.01.2019 |

Miten suhtautuisit, jos miehelläsi olisi julkisilla some-tileillään vanhoja valokuvia esillä, joissa suutelee exänsä kanssa ja tekstit kertoisivat kuinka rakastaa sitä naista?

Meillä puhkesi sota aiheesta. Minua ei haittaa, että miehellä on menneisyys. Minullakin on. Eikä mua vaivaa edes muut kuvat siitä naisesta sen somessa, vaikka niitä onkin paljon. Mutta ne rakkausjulistus-suutelukuvat mua vaivaa. Mies ei ymmärrä, että miksi.

Ymmärrättekö te? Vai olenko ihan friikki, kun ne kuvat vaivaa mua?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kovin pahoittaisin mieltäni, varsinkin jos niistä olisi jo (enemmän aikaa). 

Vierailija
2/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi poistaa niitä tai edes laittaa niitä niin että näkyvät vain itselleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsisi, ihan suoraan sanottuna.

Vierailija
4/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain väline, jolla mies täydentää tyhjyyden tunnettaan. Exä on ykkösenä hänelle.

Vierailija
5/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän, että tää varmasti on ironiseksi tarkoitettu vastaus, mutta siltä minusta juurikin tuntuu.

Ap

Vierailija
6/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotimisen päätteeksi lupasi poistaa, mutta vastentahtoisesti.

Ap

Vierailija
7/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies itse haluaa edelleen julkisesti esitellä itsensä suutelemassa exäänsä noiden rakkautta häneen vannovien tekstiensä kera? Eikö ole valmis päästämään exästään irti? Ovatko vasta hiljattain eronneet? Onko hänellä vastaavia julkisia suutelukuvia ja rakkaudentunnustuksia somessa sinunkin kanssasi?

Vierailija
8/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus muistuttaa minua jälleen, miksi ei kannata laittaa itsestään kuvia someen.

Vierailija
9/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä ei ole yhtään kuvaa, eikä minusta ylipäätään. Ja tuo juurikin oli pointti jota miehelle yritin selittää; miksi haluaa julistaa koko maailmalle entistä rakkauttaan? Heidän erosta on vuosi aikaa, me ollaan seurusteltu puoli vuotta. Tuntuu, että liian aikaisin hyppäsi suhteeseen minun kanssa. Vaikka vannoo rakkauttaan minuun.

Ap

Vierailija
10/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken miestä jonka somessa oli kymmenen vuoden kaikki parisuhteet esillä. Niitä oli useampi. Mielestäni todella kummallista esitellä kenen kanssa on ollut ja milloin. En siellä tainnut suutelukuvia olla, mutta selkästi esillä kenen kanssa oltiin parisuhteessa ja millä aikavälillä. Herää kysymys et miksi haluaa tuon kaiken jakaa somessa. Mun mielestä vähän junttia.

Sinun miehesi ei pitäisi miettiä hetkeäkään poistaako suutelukuvat exänsä kanssa omasta somestaan! Mennyttä ei saa tekemättömäksi etkä sitä tietenkään vaadikaan, mutta omaa sometiliään kyllä voi kontrolloida. Tuo on lapsellisen tyhmää pitää niitä siellä yhä etenkin jos se pahoittaa sinun mielesi.

Vierailija
11/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin häiritsisi. Voin ymmärtää ettei kaikkia häiritse, mutta asian häiritseminen on minusta niin luonnollista, että tuntuu oudolta ettei miehesi ymmärrä kantaasi.

Vierailija
12/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan se kohteliasta ja huomaavaista sinua kohtaan joko poistaa ne kuvat, tai ainakin laittaa sellaisiksi, että vain hän näkee ne. Ehkä asialla ei hänelle ole suurta merkitystä, mutta tässä tuleekin se vitsi, että kuinka hän ottaa sinun tunteesi huomioon - jos ne häiritsevät sinua, hän tekisi sinua kohtaan kauniisti poistaessaan ne. Ja sinusta tuntuu, miltä sinusta tuntuu - tunne on aina oikea, jos yrität kieltää sen tai vähätellä sitä, asia vaan pahenee. 

Vierailija
13/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on täysin ok säilyttää itsellä vanhoja muistoja, mutta itsekin vähän loukkaantuisin jos niitä pidetään edelleen julkisena netissä.Facebookissa ja instagramissa pystyy ainakin laittaa niin, että ainoastaan itse näkee kyseiset kuvat. Mitä mieltä tämä eksä on siitä, että tuollaiset kuvat ovat edelleen somessa?

Vierailija
14/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi minuakin. Ihan ok säästä kuvat, mutta ei tarvitse olla esillä kaikille.

Vierailija
15/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kaukaa haettua, mutta minulle tuli mieleen, ettei olekaan eronnut eksänsä kanssa. Jos siis sinusta ei ole mitään kuvia somessa, mutta eksän kuvat ovat edelleen. Eli ehkä sinä oletkin hänelle salasuhde ja on vielä yhessä eksänsä kanssa.

Vierailija
16/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jotkut suutelukuvat ja rakkauden julistukset häiritsis. Sellaiset nyt vähintään pitäis poistaa.

Vierailija
17/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on itsestään selvää että suutelukuvat ja rakkauden tunnustukset exän kanssa poistetaan heti kun erotaan. Ihmettelisin suuresti miksi mies roikkuu vielä noin kiinni exässä.

Vierailija
18/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokainen normaali ihminen poistaa kysymättäkin tuollaiset kuvat eron jälkeen. Itse tekisin sen jo ennenkuin hyväksyisin kaveriksi ketään potentiaalista uutta kumppania.

Miehellä lienee jotain salattavaa ja tunteita exää kohtaan tai on muuten vaan ihan täysi aivoton ja sivistymätön tomppeli.

Vierailija
19/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ovat yleensä juuri sitä miltä ne näyttävät. Mies ei ole vielä päässyt yli exästä, mutta sehän ei tarkoita sitä, etteikö hänellä olisi jo tunteita sinuakin kohtaan. 

Vierailija
20/32 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ikinä kuole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi