Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin kaupan-alalta pois, paras päätös ikinä!

Vierailija
12.01.2019 |

Minä sairastuin masennukseen juurikin tämän ammatin takia, kun päivän aikana tulee satoja asiakkaita ja aina on jotain. Tahaton kiusaaminen lyö toista maahan. Asiakkaissa on aivan ihania ihmisiä mutta paljon on myös niitä jotka aiheuttavat ongelmia kaupalle. Nykyään on alettu myyjii uhkamaan ja vaaditaan että myyjä tietää bisneksistä, tuotteen valmistuksesta, eettisyydestä ja pitää kuulemma olla laaduntarkastaja. Jos päivittäin joudun pelkämään elämäni takia niin se ei käy! Monet meidän asiakkaista olivat vaikutusvaltaisia ja rikkaita, tiesivät miten saada nuori naismyyjä hankaluuksiin. Minä ja monet muut lähdettiin pois koska oltiin sitä mieltä että ihmisoikeuksia rikotaan. Se että uhataan viedä myyjä oikeuteen ei käy kuulokaan!

Nyt olen onnellinen työtön, minulla on valtavasti säästöjä jotka ovat vahingossa kertyneet koska ei ole ollut aika käyttää niitä, näillä olen mennyt terapiaan purkaa kaiken vihan mitä olin vuosien varrella myyjän työssä kerryttänyt, terapeutti auttoi purkaa pois sen kaiken pahanolon mitä asiakkaat sai aikaiseksi ja miten myymälässä kohdeltiin, hankin PT jolla saan stressi ja masennuskropan pois. Menin myös kasvojen hoitoon poistamaan kasvoilta sen harmauden.

Nyt olen vapaa, teen mitä huvittaa. Aivot toimivat, olen onnellinen, kun aamulla herään on niin kevyt olo, se synkkyys, toivottomuus ja viha ovat hävinneet täysin. Vatsa on litteä, näytän hyvältä, seuraavaksi tehdään matka johonkin hienoon paikkaan.

Kun olen ymmärtänyt mitä se työ aiheutti minulle niin siitä saa vieläkin kylmät väreet! Minulla on nyt mennyt valtavasti rahaa ittensä kuntoon laittamiseen.

Asiakkaat eivät ymmärrä että kun olet töissä kaupassa jossa myydään orjen tekemisiä tusina krääsät niin se ei ole myyjien vika.

En aio KOSKAAN, ei KOSKAAN elämäni aikana olemaan tollaisessa töissä, olen mielummin vaikka koditon lumihankkeessa. Se pahoinvointi mitä nämä työt aiheuttavat ja koko ajatusmaailman harmaantuminen on suorastaan vaarallista!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua? Onko muita jotka ovat kokeneet saman?

Vierailija
2/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Onko muilla kokemusta kaupan-alalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä mentaliteettia, ja kirjoitusvirheet päälle. Hieno tulevaisuus!

Vierailija
4/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä hyvin. Monissa liikkeissä, etenkin kauppakeskuksissa, asiakkaiden käytös on välillä ihan käsittämättömän törkeää. Oma kokemukseni on erikoisliikkeestä jossa asiakaskunta oli pääosin erittäin sympaattista, mutta työ oli silti varsin kuluttavaa. Verkkokaupan asiakaspalvelu oli toinen työ jota nuppini ei kestänyt: asiakkaat ottivat yhteyttä lähinnä kun jokin oli jo mennyt pieleen, ja aika suurella osalla oli  vähän "nyrkit pystyssä".

Vierailija
5/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaiden kanssa pärjäsin, mutta muuten kaupan ala oli from hell.

Kun työ on helppoa, niin tehtiin tikusta asiaa. Esimerkiksi kerran sain valitukset vuorovastaavalta, kun myöhästyin tauolta tullessa huikeat puoli minuuttia.

Vierailija
6/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa kunhan muistaa kultaisen säännön: "asiakas on aina väärässä"

Vierailija
7/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja aivan kauheaa. En tykännyt mistään paitsi asiakkaista. He olivat henkireikä ulkomaailmaan. Työkavereista ei ollut iloa työpäivinä. Koin heidät pedantteina kaavoihin kangistuneina ihmisinä, joiden täytyi tehdä asiat aina samalla tavalla.  Kaikenkaikkiaan kauppa voi pahimmillaan olla työympäristönä paikka, joka tuhoaa oman elämän. Arki ja juhla eivät eroa toisistaan. Joulut ja juhannukset kuuluvat vain niille toisille ihmisille... Ja jos oikein tarkasti katsoi, saattoi huomata, ettei ne asiakkaatkaan niin mahdottomasti nauttineet siitä joulun ajan pakko-ostamisesta. 

Vierailija
8/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ ON TROLLI

Myyjälle on jäänyt SÄÄSTÖJÄ!

Vierailija
9/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on jäänyt koska asun kimppakämpässä, maksan vuokraa vain 250e kuussa. Kun saan palkkaa esim. 1300 euroa niin olen saanut about 700 euroa säästöön joka kuukausi, lomarahoineen joskus jopa 1500 kertakönttinä. Mitä ei uskomista tässä nyt on? yksinäisenä ei tarvitse ostaa yhtään mitään,

Vierailija
10/10 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani. Tosin minä vasta suunnittelen alanvaihtoa.