Mitä löytyy baarikaapistasi?
Pidättekö te ihmiset kotonanne baarikaappia?
Mitä sieltä löytyy tällä hetkellä? Mitä sinne pitäisi hankkia? Mitä jokaisessa baarikaapissa tulee teidän mielestänne olla?
Kommentit (80)
Minulla on viinikellari. Baarikaappi kuulostaa kovin rahvaanomaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Ihan vain koska tämä on omituisen mielenkiintoista.
Joo niin on. Pilaileeko kaikki vaan vai pitääkö ihmiset todella kotonaan tuollaisia viinaksia? Juoko ihmiset todella noita? Hullua.
PS. Mullakin on ainakin sata litraa pirtua autotallissa.
Minusta on hauskaa omistaa kaikenlaisia hienoja pulloja. Saatan joskus maistaa tilkkasen, mutta minulle se omistaminen on se the juttu siinä baarikaapin sisällössä.
Puolikas pullo Famous Grousea, avaamattomina kanadalaista viskiä ja Yeltsin-vodkaa.
Kahta eri viskiä ja kahta eri giniä, konjakkia, joku lahjaksi saatu likööri, skumppaa ja angosturaa. Jääkaapissa sitten on ipaa ja lageria
Ei ole, eikä sieltä mitään löytyisikään. Ostan aina juuri sen verran alkoholia, että se tulee aika äkkiä juotua. Esimerkiksi kaksi tölkkiä olutta tai pieni pullo viiniä.
Kävin kauppareissulla valtion putiikissa ja nyt valikoimiin kuuluu pullolliset akvaviittiä ja limoncelloa.
Diva perryä, Malibua ja Karpalettia,en kylläkään omista baarikaappia.
Tyypillisesti muutama pullo erilaisia ginejä, pullo cachacaa, pullo tummaa maistelurommia (ja kokkausrommi), jokunen pullo valkkaria, punkkua ja kuoharia, pullo vermouthia, jokunen olut ja lonkero. Pullot Pimm'siä ja Aperolia. Näitä juodaan säännöllisesti.
Harvoin käytössä on pullot portviiniä ja vodkaa, joista portia säästelen sopivaa hetkeä varten ja vodkapullo on jäänyt juhlista yli enkä tiedä mitä sillä tekisi. Ehkä Moscow muleja. On myös yksi Limited edition skotlantilainen single malt jota juodaan harvoin, sekä muutama pikkupullo erilaisia tislaustuotteita. Ja pullo Angostura bittersiä ja pari muutakin bittersiä.
Kaikkia väkeviä, konjakkia, viskiä ja vana tallinnaa - koska me emme juo väkeviä.
Viiniä ei löydy yhtään - se ei meillä säily.
Ei ole baarikaappia, kirjahyllyn alatasolle olen varannut pienen nurkan viinoille. Nyt on pullo 10v Laphroaigia.
Ei enää mitään eilisen jälkeen 🤢
Ei mulla kyllä ole baarikaappiakaan.
Meiltä löytyy muistaakseni
Konjakki
Rommi (tumma)
Vodkaa
Bourbonia
Viskiä
Giniä
Jallua
Alkoholi-glögiä
Pari skumppaa
Muutama viinipullo
Näistä väkevistä vuoden sisällä olen koskenut rommiin syksyllä hillon mausteeksi. Imetän parhaillani. Mies on flunssaan tehnyt muutaman totin. Jouluna avautui myös punkkupullo. Aikaisemmin järjestimme kosteita pileitä, joissa alkoholia kului, paljon. Nykyinen sisältö on näiden jäämistöä.
Kotona kotibaari josta löytyy noin 200 pulloa erilaisia juomia, seassa erittäin arvokkaita pulloja.
Mulla ei ole baarikaappia, mutta kaapista löytyy yleensä paria, kolmea erilaista mallasviskiä (nyt vain Taliskeria), giniä ja ehkä vuosikertarommia. Pidän talvella mallasviskeistä ja kesällä enemmän g&t:stä (ja ylipäätään vähemmän väkevistä). Nyt ei kyllä ole tullut ostettua mitään väkeviä vähään aikaan. Ruoanlaittoa varten mulla on yleensä jotain brandyä, marsalaa ja sherryä tai kuivaa vermuttia. Viinit hankin yleensä juotavaksi, joten korkeintaan pari pulloa on varalla. Jääkaapissa on usein muutama belgialainen olut.
En tosin juo yksin ollessani, tai tosi harvoin mitään, yleensä vain jos on joku ystävä/ystäviä kylässä. N47
Mies osti kaappiinsa tänään 16-vuotiaan viskipullon. Itse en juo.
En omista, mutta jääkaapista löytyy kaksi tölkkiä ekstrakuivaa Crowmooria ja valo.
Sahtia on tulossa rantasaunalla ensi viikonlopun häihin. Paikkakunta on Sysmä eikä täällä kaikki ole huonosti.
Mistä päättelet, että baarikaappi on (aina) automaattisesti kirjahyllyssä? Minulla baarikaapin virkaa hoitaa vanha pesukomutti (kvg).