Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä löytyy baarikaapistasi?

Vierailija
12.01.2019 |

Pidättekö te ihmiset kotonanne baarikaappia?

Mitä sieltä löytyy tällä hetkellä? Mitä sinne pitäisi hankkia? Mitä jokaisessa baarikaapissa tulee teidän mielestänne olla?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinejä n 80 pulloa.

Viskejä eri vuosikertoja yht 7 pulloa

Skumppaa monenlaista sekä muutama pullo kuohuviiniä

Giniä

Liköörejä erilaisia n. 10 pulloa

Tykätään keräillä näitä ja sitten tarjotaan kyllä vieraille tai jos ite tekee mieli maistella. Harvoin tosin kotona mitään juodaan.

Onpa hlvetin suuri baarikaappi. Kuinka iso se kirjahylly mahtaakin olla?

Mistä päättelet, että baarikaappi on (aina) automaattisesti kirjahyllyssä? Minulla baarikaapin virkaa hoitaa vanha pesukomutti (kvg).

Vierailija
22/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viinikellari. Baarikaappi kuulostaa kovin rahvaanomaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

up

Ihan vain koska tämä on omituisen mielenkiintoista.

Joo niin on. Pilaileeko kaikki vaan vai pitääkö ihmiset todella kotonaan tuollaisia viinaksia? Juoko ihmiset todella noita? Hullua.

PS. Mullakin on ainakin sata litraa pirtua autotallissa.

Minusta on hauskaa omistaa kaikenlaisia hienoja pulloja. Saatan joskus maistaa tilkkasen, mutta minulle se omistaminen on se the juttu siinä baarikaapin sisällössä.

Vierailija
24/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas pullo Famous Grousea, avaamattomina kanadalaista viskiä ja Yeltsin-vodkaa.

Vierailija
25/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta eri viskiä ja kahta eri giniä, konjakkia, joku lahjaksi saatu likööri, skumppaa ja angosturaa. Jääkaapissa sitten on ipaa ja lageria

Vierailija
26/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä sieltä mitään löytyisikään. Ostan aina juuri sen verran alkoholia, että se tulee aika äkkiä juotua. Esimerkiksi kaksi tölkkiä olutta tai pieni pullo viiniä. 

Vierailija
27/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kauppareissulla valtion putiikissa ja nyt valikoimiin kuuluu pullolliset akvaviittiä ja limoncelloa.

Vierailija
28/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diva perryä, Malibua ja Karpalettia,en kylläkään omista baarikaappia.

Vierailija
29/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti muutama pullo erilaisia ginejä, pullo cachacaa, pullo tummaa maistelurommia (ja kokkausrommi), jokunen pullo valkkaria, punkkua ja kuoharia, pullo vermouthia, jokunen olut ja lonkero. Pullot Pimm'siä ja Aperolia. Näitä juodaan säännöllisesti.

Harvoin käytössä on pullot portviiniä ja vodkaa, joista portia säästelen sopivaa hetkeä varten ja vodkapullo on jäänyt juhlista yli enkä tiedä mitä sillä tekisi. Ehkä Moscow muleja. On myös yksi Limited edition skotlantilainen single malt jota juodaan harvoin, sekä muutama pikkupullo erilaisia tislaustuotteita. Ja pullo Angostura bittersiä ja pari muutakin bittersiä.

Vierailija
30/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia väkeviä, konjakkia, viskiä ja vana tallinnaa - koska me emme juo väkeviä.

Viiniä ei löydy yhtään - se ei meillä säily.

Vierailija
31/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole baarikaappia, kirjahyllyn alatasolle olen varannut pienen nurkan viinoille. Nyt on pullo 10v Laphroaigia.

Vierailija
32/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkia, votkaa.

Vierailija
33/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään eilisen jälkeen 🤢

Ei mulla kyllä ole baarikaappiakaan.

Vierailija
34/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy muistaakseni

Konjakki

Rommi (tumma)

Vodkaa

Bourbonia

Viskiä

Giniä

Jallua

Alkoholi-glögiä

Pari skumppaa

Muutama viinipullo

Näistä väkevistä vuoden sisällä olen koskenut rommiin syksyllä hillon mausteeksi. Imetän parhaillani. Mies on flunssaan tehnyt muutaman totin. Jouluna avautui myös punkkupullo. Aikaisemmin järjestimme kosteita pileitä, joissa alkoholia kului, paljon. Nykyinen sisältö on näiden jäämistöä.

Vierailija
35/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kotibaari josta löytyy noin 200 pulloa erilaisia juomia, seassa erittäin arvokkaita pulloja.

Vierailija
36/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole baarikaappia, mutta kaapista löytyy yleensä paria, kolmea erilaista mallasviskiä (nyt vain Taliskeria), giniä ja ehkä vuosikertarommia. Pidän talvella mallasviskeistä ja kesällä enemmän g&t:stä (ja ylipäätään vähemmän väkevistä). Nyt ei kyllä ole tullut ostettua mitään väkeviä vähään aikaan. Ruoanlaittoa varten mulla on yleensä jotain brandyä, marsalaa ja sherryä tai kuivaa vermuttia. Viinit hankin yleensä juotavaksi, joten korkeintaan pari pulloa on varalla. Jääkaapissa on usein muutama belgialainen olut. 

En tosin juo yksin ollessani, tai tosi harvoin mitään, yleensä vain jos on joku ystävä/ystäviä kylässä. N47

Vierailija
37/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti kaappiinsa tänään 16-vuotiaan viskipullon. Itse en juo.

Vierailija
38/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakkia

Vierailija
39/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista, mutta jääkaapista löytyy kaksi tölkkiä ekstrakuivaa Crowmooria ja valo.

Vierailija
40/80 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahtia on tulossa rantasaunalla ensi viikonlopun häihin. Paikkakunta on Sysmä eikä täällä kaikki ole huonosti.