Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä ihmisiä, jotka eivät tiedä, että kauniita naisia petetään myös suhteissa?

Vierailija
12.01.2019 |

Aina hämmästyttää tämä asia. Esim. Sara Sieppi-ketjussa joku kommentoi, ettei rumilla ole varmaan mitään mahdollisuuksia, jos kerta noinkin kauniita petetään.

Tiedän monia kauniita, joita on petetty suhteissa. Monilla kauniilla on ollut jopa monia eri poikaystäviä, avopuolisoita tai avioliittoja ja heitä on petetty noista jokaisissa. Ja ihan kunnon salasuhteitakin ja jatkuvaa valehtelua eli ei mitään yhden kerran kännipanoa.
Ei se kauneus suojaa yhtään pettämiseltä!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi päinvastoin jopa lisätä sitä.

Tietyntyyppiset miehet näkee Sussa vaan objektin...

Vierailija
2/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on joku oletus että kauniiden ihmisten elämä on automaattisesti helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisella on komea mies, joka saa helposti vierasta seuraa. Ehkä kaunis siis joutuu petetyksi todennäköisemmin kuin tavisnainen jolla tavismies?

Ja tokihan pettäjä on aina pettäjä huolimatta siitä kenen kanssa seukkaa.

Vierailija
4/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniilla naisella on komea mies, joka saa helposti vierasta seuraa. Ehkä kaunis siis joutuu petetyksi todennäköisemmin kuin tavisnainen jolla tavismies?

Ja tokihan pettäjä on aina pettäjä huolimatta siitä kenen kanssa seukkaa.

Viimeinen lause totta. Ei se että saa seuraa tee pettäjäksi vaan se on siellä jo.

Vierailija
5/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä minulle kaunis huippumalli niin minä näytän hänen vieressään miehen joka on kyllästynyt panemaan häntä.

Kaikkeen kyllästyy.

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
6/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yks kommentoija on ollut sitä mieltä, niin siinähän on.

Vierailija
7/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sitä mieltä, että hyvännäköisen naisen on sekä vaikeampi löytää oikea mies että suuri riski tulla myös petetyksi.

Tulee mieleen myös se, että hyvännäköisiä pelätään ja sekin, että hyvännäköisellä suurempi riski tulla arvioiduksi vain ulkonäkönsä perusteella... pelkkä kuori...

Määritelkää hyvännäköinen? Semmonenko joka on täysin meikattuna hyvännäköinen vai semmoinen, jolla kivat kasvot vaikka ilman meikkiä.

Sellaisenkin jutun olen kuullut, että naiset, joilla hyvä kroppa ovat halutuimpia sängyssä, mutta hyvät kasvot ovat halutuimpia avioliittokumppaneita kropasta melkein viis.

Vierailija
8/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kauniin naisen mies viehättyy ensisijaisesti tämän ulkonäöstä. Jos kauneus on määräävä tekijä niin mies hyvin todennäköisesti pitää silmiään jatkuvasti auki uusien kauniiden ihmisten varalta ja riski pettämiseen kasvaa mikäli näitä on tarjolla.

Vierailija
9/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kilttinä miehenä en näistä mitään tiedä. Minulle riittäisi yksikin nainen. Taitaa olla kuitenkin täyttä utopiaa tässä elämässä. Sympatiani toki ovat petettyjen puolella.

Vierailija
10/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on suhteen onnellisuuden kanssa hyvin vähän, tai oikeastaan ei mitään, tekemistä. Onnettomissa suhteissa petetään.

Vierailija
11/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden aamukahvimukin jälkeen luin oikein. Ihmettelinkin, miksi on niin tärkeä mainita erikseen "petetään myös suihkussa".

Vierailija
12/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kauniita naisia petetään, varsinkin jos nämä ovat julkkiksia. Naiset suorastaan tyrkyttäytyvät kauniin naisen puolisolle, koska tällöin saavat tuntea ainakin sen hetken olevansa parempia kuin tämä kaunotar. Tosin se on tietenkin puolisosta kiinni, ryhtyykö tämä tähän.

Vierailija
13/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä on suhteen onnellisuuden kanssa hyvin vähän, tai oikeastaan ei mitään, tekemistä. Onnettomissa suhteissa petetään.

Ei edes se suhteen onnellisuus estä pettäjää pettämästä.

Toisaalta onnettomassakin suhteessa voidaan roikkua vuosiakin ilman pettämistä.

Vierailija
14/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes se suhteen onnellisuus estä pettäjää pettämästä.

Toisaalta onnettomassakin suhteessa voidaan roikkua vuosiakin ilman pettämistä.

Aina sama laulu. Kyllä se pettäjä on useimmiten tyytymätön suhteeseensa, jollei sitten ole ihan sairas yksilö kyseessä (joita kuitenkin murto-osa pettäjistä on). Petetty voi toki mielestään olla onnellisessa suhteessa.

Vierailija
15/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ihmiset pettävät erilaisista syistä, joista vain osa liittyy omaan parisuhteeseen ja sen tilaan. Osa on patologisia tapapettäjiä, jotka käyvät vieraissa vaikka kotona menisi kuinka hyvin.

Vierailija
16/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ihmiset pettävät erilaisista syistä, joista vain osa liittyy omaan parisuhteeseen ja sen tilaan. Osa on patologisia tapapettäjiä, jotka käyvät vieraissa vaikka kotona menisi kuinka hyvin.

Patologisia tapapettäjiä on pettäjistä vain murto-osa. Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
17/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan huippuonnellisissa suhteissa petetä, mutta kyllä suht arki-onnellisissa suhteissa petetään. Silloin kun elämä ei ole ilotulitusta, vaan eletään tasapaksusti. Tämä vaihe tulee väistämättä eteen jokaisessa suhteessa.

Vierailija
18/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi päinvastoin jopa lisätä sitä.

Tietyntyyppiset miehet näkee Sussa vaan objektin...

Juuri näin. Kauniit naiset vetävät puoleensa kaikenlaisia pelimiehiä. 

Saran ja Roopen tapauksessa on varmaan ollut kyse jostain sellaisesta, että Roope on kokenut alemmuudentunnetta ja on yrittänyt paikkailla huonoa itsetuntoaan pettämisellä. En tunne kumpaakaan, mutta mielestäni kyseinen pariskunta vaikutti jotenkin epäsuhtaiselta. 

Vierailija
19/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaankaan huippuonnellisissa suhteissa petetä, mutta kyllä suht arki-onnellisissa suhteissa petetään. Silloin kun elämä ei ole ilotulitusta, vaan eletään tasapaksusti. Tämä vaihe tulee väistämättä eteen jokaisessa suhteessa.

Vaan eipä tule. Tuo on sitä mantraa, mitä kulahtaneissa suhteissa elävät toistelevat itselleen. Kaikki eivät todellakaan ole täällä liitoissa oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
20/33 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei loppujen lopuksi merkkaa yhtään mitään. Mä oon ns. kaunis nainen ja mun exä petti mua mennen tullen. Avioliitossa oltiin, lapsia 2.

Oli jonkun kuukauden salasuhteita, baaripanoja, kaikki kävi. Ulospäin mies oli täydellinen perheenisä.

Näyttäkää mulle se mies joka ei petä. Tilaisuus tekee varkaan jopa siitä joka aina vannonut uskollisuuden nimiin.

Sinkkuaikoina nähnyt lähinnä vonkaavia varattuja. Ykski haukku ja haukku ensimmäistä vaimoaan, miten hullu tämä oli ja kehui ja kehui tätä nykyistä, toista vaimoaan ja ettei ikinä koskaan milloinkaan pettäisi tuota ihanuutta. No, ei mennyt puolta tuntiakaan ku hääräs baarin vessassa mun kaverin kaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi