Uskomattoman törkeä temppu mieheltä!!!
Olen ollut pitkään etäsuhteessa miehen kanssa. Mies on käynyt luonani parin viikon välein ja välillä useamminkin kokousmatkojen yhteydessä. Olen itsekin käynyt hänen luonaan aina kun voin. Olen tehnyt pari tosi isoakin uhrausta, että olemme pystyneet tapaamaan, perunut tärkeitä menoja ja työmatkoja.
Nyt emme ole nähneet pariin viikkoon ja olen ollut ihan surun murtama ikävästä. Olemme kuitenkin pitäneet yhteyttä entiseen tapaan. Kunnes tänään sattumalta näin hänen kaverinsa some-julkaisun (ei varmaan tiedä että stalkkaan välillä hänen kavereitaan) ja tajusin että mies on ollut eilen bilettämässä TÄÄLLÄ samassa kaupungissa!!! Kaiken huippuna puhuimme puhelimessa eilen ja mies sanoi olevansa kotona 500 km päässä!!! Pystyn siis kuvasta päättelemään, että se on otettu eilen eikä ole mikään vanha kuva. Miten mies voi tehdä näin??? Olen oikeasti luullut että meillä on hyvä suhde. Mitä minun pitäisi tehdä?? Ei kai suhdetta voi jatkaa kun mies on valehdellut ihan päin naamaa?? TAI ylipäätään edes halua viettää aikaa kanssani!
Tunnen itseni idiootiksi, olen uhrannut NIIN paljon että voisimme viettää aikaa yhdessä. Meillä on ollut luottamusongelmia muutenkin. Mies ei ole koskaan tullut luokseni ihan vain minun takia, vaan ainoastaan duunireissujen yhteydessä.
Ilmeisesti olen ollut hänelle vain kivaa ajanvietettä kunnes joku parempi sattuu kohdalle :(
Kommentit (35)
Selvä homma, miestä ei kiinnosta. Unohda koko juttu ja etsi sellainen mies jota kiinnostaa.
Ghostaa se. Et vastaa mihinkään yhteydenottoihin.
Ollaan seurusteltu kuitenkin vuosi... olisiko hyvä sanoa että tiedän hänen olleen täällä? Pelkään kyllä että tuossa tapauksessa onnistuu puhumaan itsensä takaisin. Ei olisi ensimmäinen kerta. Luottamus mennyt jo muutenkin ja tämä oli nyt se kuuluisa viimeinen niitti. Kerran aiemmin mies teki todella törkeät oharit (piti tulla avecikseni tärkeään juhlaan ja viime metreillä perui ilman kunnon syytä ja nolasi minut täysin) ja yritin tuolloin jo päättää suhteen. Puhui itsensä takaisin. Nyt en voi antaa enää tätä anteeksi, olen ihan paskana ja tunnen itseni idiootiksi kun olen itkenyt peiton alla ikävää eilen samaan aikaan kun mies bilettää parin korttelin päässä!! Miten voin olla näin idiootti.....!!!
Onkohan tää sankari Pirkanmaalta....
Tai mitäs sen väliä, ei takuulla ole ainoa laatuaan. 😁
Mut ymmärrän tuskasi aloittaja. Täytyy tuntua todella kurjalta. Itse eroaisin, ei muuta vaihtoehtoa. Tai " eroaisin on ehkä väärä sana, ilmeisesti olette olleet yhdessä vain sun mielestä 😑
Ap, olisitko uskonut ja hyväksynyt että mies sanoo sulle, että on muuten tulossa käymään kavereitten kanssa sun kaupunkiisi, muttei valitettavasti ehti nyt edes käydä luonasi? Etkö olisi alkanut jankkaamaan ja vinkumaan, että ehdit sä varmaan jos haluat? Ettei vaan ollut helpompaa vain valehdella hiukan? Ei se siitä oikeaa tee, mutta ymmärrettävää.
Suosittelen eroa, eipä tuo muutenkaan kuulosta kestävältä, etäisyys ja nuo jopa kavereitten kautta stalkkaamiset.
AP kuulostaa sellaiselta kontrollifriikiltä.
Kertokaas nyt naiset mitä te tuollaisissa miehissä oikein näette?
Asia on päivänselvä. Pelimiehiä. Ei oikeasti arvosta, rakasta tai halua sitoutua. Ottaa vaan kätevästi rusinat pullasta. Älä nyt hyvänen aika ryhdy käyttämään elämääsi miehen muuttamiseen ja koulimiseen. Arvosta itseäsi ja eti ihminen joka haluaa panostaa ihan itse suhteeseen
Mitäkö nähdään? Eihän aloittaja tiennyt miehen olevan " tuollainen ". Ihme kysymys. En ole aloittaja mut vastaan.
Itse vuosia turhautuneena deittailleena sitä oli valmis hyväksymään vaikka välimatkan jos se oli ns ainoa huono puoli.
Miten siitä kuvasta näkee, että on eilen otettu? Näkyykö siinä joku eilinen sanomalehti tai jotain?
Minäkin haluan tietää miten voi päätellä olevan eilen otettu (siis ihan mielenkiinnosta)?
Tässä tilanteesssa mä soittaisin miehelle, ja sanoisin vähä kiusoitellen, että "mites ku näin facesta, et sä oot ollu täällä paikkakunnalla x eilen, vaikka sanoit et oot kotona?". Kyllä asia sitten siitä varmaan selviäisi, kun juteltaisiin.
Perunut työmatkoja? Stalkkaat miehen kavereita? Kuulostat aika takertuvalta.
Muutoinhan tuossa kuviossa ei ole enää järkeä, mies on selkeästikin jo siirtynyt eteenpäin elämässään.
Sanot että joku tuttu oli nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä kuvasta näkee, että on eilen otettu? Näkyykö siinä joku eilinen sanomalehti tai jotain?
Kuva on otettu Porvoossa. Kyllä sen vain näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva on otettu Porvoossa. Kyllä sen vain näkee.
Aaa, niin tietysti!!! :D
Näinpä juuri!
Ei kaikki miehet silti ole paskoja. Ainakin haluan ajatella näin. Eli yritetään uskoa kuitenkin parempaan mahdollisuuteen tulevaisuudessa.... Kirpoohan se, mutta tsemppiä!