Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korsetti ja stay up sukat

Vierailija
12.01.2019 |

Millloin käytätte ko vaatteita? Juhlissa? Arkena? Naamisissa? "Miehen takia"? Ja minkä ikäinen olet?
Kiinnostaa siis tietää, käytetäänko ko vaatekappaleita enää ollenkaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisen tyttöystäväni olen pukenut mustaan nyöreillä kiristettävään satiinikorsettiin. Kyllä hän tykkäsi siitä. Lisäksi hänellä oli olkilierihattu jossa nauha, leveä ja pitkä musta nauha..... ..

Muistan sen vielä, sileä musta kangas piukalla uumalla. Se vain näytti yksinkertaisesti hyvälle.  Rinnat nostettuna aika lailla ylos. Vaate sopi tosi hyvin, juuri sopiva koko... ja malli. Siihen ei kuulunut niitä pitkiä sukkia. Jälkeenpäin mietin että ne olisivat olleet varmasti ihan ok. Asusteet. Siihen vielä silkkiset oopperahansikkaat niin sitten olisikin ollut ihan täydessä tällingissä.

Kun hän riisui sitä niin sanoi, laitan tän huomenna töihin. Torjuin sen ajatuksen ja sanoin että et kyllä laita. Olin varmaan aika typerä. Seuraavaa tyttöystävää en kiellä.

Sama

En tule kieltämään häntä, vaan ennemmin oikein kannustan ajatuksessa. Puen hänet lopulta mielensä mukaisesti.  Mitä mieltä toiset ovat? 

Sama

Vierailija
22/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt korsettia. Tuntisin oloni varmaan hiukan noloksi sellaisessa. Joskus nuorempana kokeilin sukkia ja sukkanauhaliivejä, muttei ne miehestä niin ihanat olleet, että olisivat jääneet käyttöön. 

Sen sijaan käytän stay-uppeja joskus, ja minulla on useita kauniita alusvaatesettejä eri väreissä. Pidän ranskalaisista ja italialaisista merkeistä.

Miehen mieliksi voisin toki laittaa sukat ja nauhat silloin tällöin, jos pyytäisi. N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa, mulla on arkena aika sporttinen tyyli, en todellakaan jaksa pukeutua ja meikata, mutta gootti-tytöt kyllä herättää varmasti enemmän huomiota kuin itse, tosin mies löytyy jo, että miksipä edes vaivaantua 😂

Vierailija
24/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän missä milloinkin. Ikää plus 40. Riippuu tilanteesta.

Vierailija
25/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimetön korsetti kirjoitti:

Korsettia ei ole hyvä -ei pidä- kiristää liian kireälle. Seurauksena ovat tursuavat lihat selässä ja kainaloissa. Jäljet ihossa, painaumat jne. On tärkeämpää että malli on oikea. Itselleni oli ehkä pienoinen yllätys, että kapea vyötarö ei oikeastaan tee korsetista mitenkään epämukavaa. Se kuuluu milteipä asiaan, ja ilman sitä ei vaate oikein edes toimi. Sen sijaan voisi sanoa, että liian kiereälle vedetty -kiristetty- ei tosiaankaan ole mukava, mutta sellainen joka puristaa vyötäröä (uumaa, uih kauhea) kokoon ja on rintojen alta sopiva, on myös ihan tosi hyvän tuntuinen päällä. Korsetti toimii eri tavalla kuin rintaliivit.  Allekirjoittaa, kuka kokee...

Ei se kai kuitenkaan kenellekään ole nykyään  arkivaate. Ei edes korsetin ompelijalle?

Korsetti ei ole liian kireällä, siis yläreuna ei painu ihoon:

https://corsets-uk.com/collections/steel-boned-corsets/products/classic…

Omaa kuvaa ei tähän nyt ikävä kyllä ole.  Korsetti ei minustakaan ole arkivaate....!!

Vierailija
26/31 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
27/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut englannnista:

https://corsets-uk.com/collections/expert-waist-training

Pelottaa ja jännittää kyllä ihan kamalasti, jos se sopii hyvin ja tuntuukin hyvältä.

2 rivi 4. oikea..lta..

Vierailija
28/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosdo..

Vierailija
29/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä siitä oikeastaan juuri mitään!! kirjoitti:

Onko kukaan tilannut englannnista:

https://corsets-uk.com/collections/expert-waist-training

Pelottaa ja jännittää kyllä ihan kamalasti, jos se sopii hyvin ja tuntuukin hyvältä.

2 rivi 4. oikea..lta..

Olen myös pakahtua uteliaisuudesta.

Vierailija
30/31 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entisen tyttöystäväni olen pukenut mustaan nyöreillä kiristettävään satiinikorsettiin. Kyllä hän tykkäsi siitä. Lisäksi hänellä oli olkilierihattu jossa nauha, leveä ja pitkä musta nauha..... ..

Muistan sen vielä, sileä musta kangas piukalla uumalla. Se vain näytti yksinkertaisesti hyvälle.  Rinnat nostettuna aika lailla ylos. Vaate sopi tosi hyvin, juuri sopiva koko... ja malli. Siihen ei kuulunut niitä pitkiä sukkia. Jälkeenpäin mietin että ne olisivat olleet varmasti ihan ok. Asusteet. Siihen vielä silkkiset oopperahansikkaat niin sitten olisikin ollut ihan täydessä tällingissä.

Kun hän riisui sitä niin sanoi, laitan tän huomenna töihin. Torjuin sen ajatuksen ja sanoin että et kyllä laita. Olin varmaan aika typerä. Seuraavaa tyttöystävää en kiellä.

Sama

Mikä oli tuon hatun funktio? Eikö hänellä ollut hiuksia?

Vierailija
31/31 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Mikä oli tuon hatun funktio? Eikö hänellä ollut hiuksia?

Hatun funktio siis väkisin on jotakuinkin 2xpii kaa + pii :- l + 8 :- 1  Lopulta. Ei hän kuitenkaan mikään tähkäpää ole.