Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korsetti ja stay up sukat

Vierailija
12.01.2019 |

Millloin käytätte ko vaatteita? Juhlissa? Arkena? Naamisissa? "Miehen takia"? Ja minkä ikäinen olet?
Kiinnostaa siis tietää, käytetäänko ko vaatekappaleita enää ollenkaan.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen tyttöystäväni olen pukenut mustaan nyöreillä kiristettävään satiinikorsettiin. Kyllä hän tykkäsi siitä. Lisäksi hanella oli olkilierihattu jossa nauha, levea ja pitka musta nauha..... ..

Vierailija
2/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jossain vaiheessa korsetti ihan arkivaatteena ja pidin sitä paljon. Taisi jäädä sen takia kun meni rikki liian kiristelyn takia enkä saanut heti uutta hommattua. Tykkään kun sillä saa niin siron vyötärön. Miehet on lähinnä ihmetelleet miksi mutta kai ne on tykänneet. Itselle tulee jotenkin super naisellinen olo siitä. Ei ne ole ikinä ollut mitään seksihepeniä mulle, pidän vaan niistä.

Stay upit ja sukkanauhatkin oli ihan arkipäivää, talvella tosin vähemmällä.

N31.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay upit on ihan perusvaate arkisin. Sukkahousut roikkuu aina puolitiessä.

Vierailija
4/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisen tyttöystäväni olen pukenut mustaan nyöreillä kiristettävään satiinikorsettiin. Kyllä hän tykkäsi siitä. Lisäksi hänellä oli olkilierihattu jossa nauha, leveä ja pitkä musta nauha..... ..

Muistan sen vielä, sileä musta kangas piukalla uumalla. Se vain näytti yksinkertaisesti hyvälle.  Rinnat nostettuna aika lailla ylos. Vaate sopi tosi hyvin, juuri sopiva koko... ja malli. Siihen ei kuulunut niitä pitkiä sukkia. Jälkeenpäin mietin että ne olisivat olleet varmasti ihan ok. Asusteet. Siihen vielä silkkiset oopperahansikkaat niin sitten olisikin ollut ihan täydessä tällingissä.

Kun hän riisui sitä niin sanoi, laitan tän huomenna töihin. Torjuin sen ajatuksen ja sanoin että et kyllä laita. Olin varmaan aika typerä. Seuraavaa tyttöystävää en kiellä.

Sama

Vierailija
5/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Vierailija
6/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millloin käytätte ko vaatteita? Juhlissa? Arkena? Naamisissa? "Miehen takia"? Ja minkä ikäinen olet?

Korsettiin "kuuluisi" kyllä mieluumin nauhalliset sukat kuin stay-upit.

Näin miesnäkökulmasta toivoisin niin stay-uppeja kuin nauhasukkiakin käytettävän enemmän.

Ja kyllä korsettikin keskimäärin todella upealta näyttää, olisin välittömästi myyty.

Mies, 41v

Vierailija
7/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsettia ei ole hyvä -ei pidä- kiristää liian kireälle. Seurauksena ovat tursuavat lihat selässä ja kainaloissa. Jäljet ihossa, painaumat jne. On tärkeämpää että malli on oikea. Itselleni oli ehkä pienoinen yllätys, että kapea vyötarö ei oikeastaan tee korsetista mitenkään epämukavaa. Se kuuluu milteipä asiaan, ja ilman sitä ei vaate oikein edes toimi. Sen sijaan voisi sanoa, että liian kiereälle vedetty -kiristetty- ei tosiaankaan ole mukava, mutta sellainen joka puristaa vyötäröä (uumaa, uih kauhea) kokoon ja on rintojen alta sopiva, on myös ihan tosi hyvän tuntuinen päällä. Korsetti toimii eri tavalla kuin rintaliivit.  Allekirjoittaa, kuka kokee...

Ei se kai kuitenkaan kenellekään ole nykyään  arkivaate. Ei edes korsetin ompelijalle?

Vierailija
8/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakaverini piti pientä vyötärökorsettia oikeastaan koko lukioajan. Onhan niitä kaikenlaisia kummallisuuksia. Varmaan tunnet itsekkin. Kehui sitä tosi hyväksi, ja valitti lopuksi että se on rispaantunut, ja sirkkarengas irti, kun on ei tahallaan kiristellyt liikaa.

Vierailija
9/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miesnäkökulmasta toivoisin niin stay-uppeja kuin nauhasukkiakin käytettävän enemmän.

Ja kyllä korsettikin keskimäärin todella upealta näyttää, olisin välittömästi myyty.

Mies, 41v

Mies, 41 vee- kysyn millaisiin naruihin pukeudut miellyttääkseni naista ja ollaksesi seksikkäästi pukeutunut naista varten😛😳😜?

Kuva olis kiva!

Kuvaa ei tule, mutta kyllä minäkin naruihin tai oikeastaan vain naruun pukeudun naistani miellyttääkseni.

Meillä on kymmenmetrinen musta silkkiköysi ja siihen kun kieputtelen hyvät alut ja jään odottelemaan sängylle, niin naiseni syttyy sekunnissa.

Korsettihommat sytyttää naisen päällä, ei muuten. :D

Vierailija
10/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsettia ja stay-upeja en muista koskaan käyttäneeni yhdessä, erikseen kyllä useinkin. Noiden käyttö liittyy yleensä jotenkin seksiin. Mieheni pitää erilaisista asusteista, rooliasuista yms. joten ne ovat oleennainen osa seksielämäämme. Mies usein myös valokuvaa minua noissa itse visioimissaan asuissa. Eivätkä siis ole mitään irstaita kuvia, vaan tyylikkäitä ja taiteellisia.

Vierailija
11/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 41v

Mies, 41 vee- kysyn millaisiin naruihin pukeudut miellyttääkseni naista ja ollaksesi seksikkäästi pukeutunut naista varten😛😳😜?

Kuva olis kiva!

Kuvaa ei tule, mutta kyllä minäkin naruihin tai oikeastaan vain naruun pukeudun naistani miellyttääkseni.

Meillä on kymmenmetrinen musta silkkiköysi ja siihen kun kieputtelen hyvät alut ja jään odottelemaan sängylle, niin naiseni syttyy sekunnissa.

Näin miesnäkökulmasta sanottuna, minua ei kiinnosta miellyttää naista juurikaan vaatteilla tai edes naruilla.

Vierailija
12/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen samanlainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 41v

Kuva olis kiva!

Näin miesnäkökulmasta sanottuna, minua ei kiinnosta miellyttää naista .

Niin että takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin?

Ilmankos saat kirjoitella näkökulmiasi ihan keskenäsi.

Älä odota että parisuhdestatuksesi muuttuisi. Koskaan.

Vierailija
13/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korsettia ja stay-upeja en muista koskaan käyttäneeni yhdessä, erikseen kyllä useinkin. Noiden käyttö liittyy yleensä jotenkin seksiin. Mieheni pitää erilaisista asusteista, rooliasuista yms. joten ne ovat oleennainen osa seksielämäämme. Mies usein myös valokuvaa minua noissa itse visioimissaan asuissa. Eivätkä siis ole mitään irstaita kuvia, vaan tyylikkäitä ja taiteellisia.

Vai oikein taiteellisia :D

Vierailija
14/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tiedänkin tämän miehen😉. Osoittautui täydeksi tirkistelijäpervoksi😂😉🤐😎

Vierailija
15/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana en kehdannut käyttää stay upeja, mutta nyt kun olen nelikymppinen, niin käytän niitä aina välillä. On niin paljon helpommat ja mukavammat kuin sukkikset. Ja kyllähän tuo mieskin näyttää niistä syttyvän.

Vierailija
16/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa! Vasta täällä oli joku kolmekymppinen nainen joka kertoi käyttävänsä sukkanauhoja ja panostavassa alusvaatteisiin arjessa.

Sai hirveän akkàlauman kimppuunsa kun on kuulemma noloa pukeutua niin, lehmät ei navetassa tajua eroa ja muhkurat kasvaa peršeeseen kun kylmettää itsensä heti jos ei ole sukkahousuja.

Ja tietysti miehet ei tykkää kauniista alusvaatteista, vain laamapaidoista ja sloggeista ainoastaan.

Vierailija
17/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti ja stay-upit on kaikkein seksikkäin asu naiselle.

Vierailija
18/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ihan kunnolliset liivisukat kuin mitkään steikkarit.

Vierailija
19/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa! Vasta täällä oli joku kolmekymppinen nainen joka kertoi käyttävänsä sukkanauhoja ja panostavassa alusvaatteisiin arjessa.

Sai hirveän akkàlauman kimppuunsa kun on kuulemma noloa pukeutua niin, lehmät ei navetassa tajua eroa ja muhkurat kasvaa peršeeseen kun kylmettää itsensä heti jos ei ole sukkahousuja.

Ja tietysti miehet ei tykkää kauniista alusvaatteista, vain laamapaidoista ja sloggeista ainoastaan.

Muistan tän, miehet nauroi ja naiset haukku hu*raksi.

Vierailija
20/31 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tiedänkin tämän miehen😉. Osoittautui täydeksi tirkistelijäpervoksi😂😉🤐😎

No näinpä varmasti. Ei voi kuin sivusta ihmetellä kuinka katkeria reaktioita täällä aina saa, kun joku kertoo aktiivisesta seksielämästä kumppaninsa kanssa. Tuossakin on nainen joka tykkää pukeutua hepeniin ja mies joka tykkää kuvata sitä ja heti ollaan tuomitsemassa tirkistelijäpervoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme