Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kukaan lomaillut Falirakissa tai Santorinissa Kreikassa?
14.05.2006 |
Millaisia paikkoja olivat? Onko hyvä kohde matkustaa 6 ja 8 vuotiaiden kanssa?
Kommentit (2)
mutta korkesuerot ovat sen verta suuret, etten lähtisi lasten kanssa. Paljon rappuja, mäkiä jne. Muuten kyllä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kamarin kylä on kivirantaa ja matalampi kuin saaren toinen puoli, missä on paljon portaita. Katso kuvia niin tiedät mitä tarkoitan.
Kahden aikuisen kesken oli yksi kauneimpia paikkoja missä olen käynyt =)