Olen väsynyt jatkuvaan valittamiseen.
Pakko opetella sulkemaan korvat ja silmät sellaiselta. En jaksa sitä, että kaikki ympärillä on koko ajan "masiksessa" kaikki asiat menee koko ajan huonosti ja kaikista eteen tulevista asioista pitää valittaa. Aina yksin ollessani saan elämään hyvän vireen päälle, mutta se menee pois valittajien kanssa ollessa. Kaikki ympärillä vaan vaikeroi koko ajan, kaikki on aina paskaa ja perseestä. En jaksa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Jostainhan sen valituksen on johduttava.. Oisko sun seura..
Ei. Itse olen aina muita kohtaan iloinen, tai vähintään jos on huono päivä, en vyörytä sitä muihin. Se valitus kohdistuu johonkin ympäristössä olevaan.
Jotenkin tuo vastauksesi kuvastaa juuri sitä tunnelmaa, jota haluaisin paeta. Tällaista se on Suomessa AAIIINA.
ALAPEUKUTTAKAA, SAATTANAAAAAA!
"Jostainhan sen valituksen on johduttava". Ei kuule ei, ei! Siihen ei tarvita mtiään syytä! Se voi olla ihan vain asenne koko elämää kohtaan!
Jotkut ihmiset tuntuvat saavan elämänvoimansa kyttäämisestä ja valittamisesta. Surullista.
Sama täällä!
Joku päivä vielä vedän jotain narisko-asiakasta turpiin...käsi on mennyt nyrkkiin jo monta kertaa.
Itteänikin pelottaa se. :(
mä en ole noin heikko. Kestän ikuisuuden narinaa ja en välitä yhtään. Ei vaikuta yhtään mitkään narinat.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Joku päivä vielä vedän jotain narisko-asiakasta turpiin...käsi on mennyt nyrkkiin jo monta kertaa.
Itteänikin pelottaa se. :(
Mä oon kyllä ollut narisija-asiakkaita kohtaan suorastaan v*ttumainen takaisin. Jos itsellä on huono päivä. Sitä ei vaan jaksa. Eniten ketuttaa sellaiset muka vitsikkäät valittajat. Että ooo stana hiljaa, jos ei oo asiaa. Työssäni on siis tilanne, jossa minä teen työtä, ja asiakas odottaa. Onneksi moni osaa olla ihan hiljaa (tai jutella mukaviakin).
Vierailija kirjoitti:
mä en ole noin heikko. Kestän ikuisuuden narinaa ja en välitä yhtään. Ei vaikuta yhtään mitkään narinat.
Ei se ole heikkoudesta kyse. Näkeehän sinusta, ettet ole vain yhtään positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole heikkoudesta kyse. Näkeehän sinusta, ettet ole vain yhtään positiivinen.
Sinäpä se vasta positiivinen oletkin.
Oikea auringonperse.
Etenkin pohjanmaalaiset ovat negatiivisia. Savolaiset aina kehuskelevat.
Valitettavasti pakko nostaa ketjua. Sori siitä!
Vähän vaikea olla ilopillerinä kun heti aamulla Sipilän naama lävähtää ruudulle. Päivä on pilalla siitä hetkestä, sori vaan.
Mullakin on jatkuvasti valittava työkaveri. Ai, että on rasittava! Eikä ymmärrä vaihtaa työpaikkaa!!
Jostainhan sen valituksen on johduttava.. Oisko sun seura..