4v. tyttö sanoo haluvansa että minä muutan kotoa pois.
Osoittaa kyllä positiivisiakin tunteitaan minua kohtaan mutta jotenkin tyrmistyttää tytön puheet omalle ÄIDILLEEN.
Onko tämä ihan normaalia?
Kommentit (5)
Tuntui tosi pahalta. Suorastaan itketti.
Onneksi ollaan nyt sovussa.
ihastunut isäänsä ja yrittää " savustaa" sinut ulos kämpästä ;)
On ohimenevää ;) ja kuuluu kehitykseen..
ainakin joskus melko paljon ristiriitoja ja meidän poikakin on sanonut joskus että " sä muutat pois täältä" tai joskus että " minä kyllä muutan täältä kokonaan ulkomaille" .... =/ Toki tuollainen tuntuu pahalta, mutta olen vaan yrittänyt (huom! yrittänyt!) olla rauhallinen ja sanoa jotain tyyliin " ahaa, mihinkäs meinasit muuttaa?"
taitaa olla ohimenevä vaihe, koska kuitenkin meidän poika on kova pusuttelemaankin äitiä ja halimaan ja osoittaa hellyyttäkin tosi paljon. on vain aika kiivas luonne... =)
täälä ajetaan äitiä metsään melkein päivittäin (4-vee) =)
Toisaalta taas... eikö oidipaalivaihe ala tuossa iässä? Eli lapsi alkaa kiintyä enemmän vastakkaista sukupuolta olevaan vanhempaansa.
Muistan, että erään ystäväni tytär ilmoitti äidilleen nelivuotiaana, että kun hän on aikuinen hän menee isin kanssa naimisiin. Kun äiti (muka) järkyttyneenä kysyi, että miten hänelle sitten käy, lohdutteli tyttö, että jäähän äidille sentään tiskikone.