mitä mieltä olette pitkästä naisesta
joka käyttää noin 5-8 cm korkokenkiä ja on itsekin 180 cm pitkä, laiha ja aika kauniskin ja pukeutuu ihan tyylikkästi. meidän naapurin muija on just tällanen typy. ja sillä on kolme lastakin kaikki aika pieniä.miehet aina kattoo sitä kun se kävelee korkkarit jalassa ja kääntää miesten päät. mut naiset kattoo sitä välillä halveksuen. itse nainen sanoo ettei välitä mitä muut ajattelevat.onko teistä väärin jos pitkä nainen käyttää korkkareita.
Kommentit (9)
mukaan korkeissa koroissa kävely parantaa lantionpohjalihaksia, koska pitää kävellä ryhdikkäästi. vai oletteko nähneet ketään polvet koukussa korkkareissa kävelijää kaupungilla?
mukaan korkeissa koroissa kävely parantaa lantionpohjalihaksia, koska pitää kävellä ryhdikkäästi. vai oletteko nähneet ketään polvet koukussa korkkareissa kävelijää kaupungilla?
Miksi jotain henkilöä yleensäkään pitää katsoa halveksuen. Hankkikaa itsetunto ka käyttäkää sitä.
Mäkin olen 180 cm, eikä mulle kyllä tulisi mieleenkään käyttää korkkareita. Mutta musta ihan jokaisen oma asia mitä jalkaan laittaa pituudesta huolimatta.
Käytän sekä korkokenkiä että matalakantaisia kenkiä. Ei ole tullut mieleenkään olla käyttämättä :D
polvet koukussa korkkareissa.
vai oletteko nähneet ketään polvet koukussa korkkareissa kävelijää kaupungilla?
No ei ole väärin :)
Miten ihmeessä tällainen asia voi jotakuta häiritä?
Olen yhtä pitkä ja käytän useimmiten korollisia kenkiä itsekin. Ei voi mitään, jos se muita häiritsee (eipä ole ennen tullut tällainen mieleenkään).
jos olisin noin pitkä.
Korot eivät ole muutenkaan hyväksi jaloille eikä selälle. Sitä paitsi miehet tykkäävät keskimittaisista naisista.