Mies hukkasi risteilyllä lähes 800€:n sormuksensa, vakuutus ei kata
Oli ottanut sormuksen pois suihkun ajaksi. Sitten menneet porukan kanssa syömään. Ja tällä välin sormus oli kadonnut. Vakuutettu sitä ei ole koska uskoin että olemme yhdessä loppu elämämme. Voiko mistään saada korvausta? Vaikka siitä koru-liikkeestä mistä sormus on hankittu? ?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
ostakaa joku 50€ sormus seuraavalle ryyppyristeilylle... aina se voi unohtua sormesta ties minne...
Just sinne, minne sormensa tunkee.
Mikä on ammattilaisen taksa nykyään? Meinaan 800 per laaki on todella hintavaa ja olisi tullut paljon halvemmaksi ihan vaan käydä sihteeriopistolla.
Autokauppa antaa aina veloituksetta uuden auton varastetun tai kolaroidun tilalle. Sama koskee kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ammattilaisen taksa nykyään? Meinaan 800 per laaki on todella hintavaa ja olisi tullut paljon halvemmaksi ihan vaan käydä sihteeriopistolla.
Höh, 8 x 100 €=800 €. Edullista! Ja vähän pakko, kun kotona on, hmm, tuollainen.
Ettekö te itse sittn ota sormuksia pois kädestä pestessänne käsiänne? Jollei ota, sen alle jää vettä ja kiviin saippuuaa ja tulos on yök.
Löydettyäni oman sormukseni kolmatta kertaa aamulla työpaikan vessasta panin sen kotona rasiaan ja talteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi noita meidän miehiä, niille sattuu ja tapahtuu risteilyillä :) mun miehelle taas kävi niin että joku matkakaveri oli laittanut vahingossa sen toilettikassiin käytettyjä kondomeja, voitko kuvitella? Löysin ne kun tyhjensin mussukan matkalaukkua.
Mun mies kertoi, että niiden hyttiin oli murtauduttu ja murtautuja, nainen, oli jättänyt miehen kassiin stringinsä.
Voi noita poikia! Mun miehen paidan kauluksessa ja bokseissa oli jotain vaalenpunaisia jälkiä. Oli kuulemma hytissä mies porukalla juoneet ja läikytelleet pink cat-shotteja shotteja.
On ne hassuja. Samalla reissulla mies kompastui kynnykseen ja löi kaulansa vessanpöntön reunaan. Kauhea mustelma tuli.
Oliko pöntöllä hampaatkin, vai oliko vanhempaa mallia? ;D
Vierailija kirjoitti:
Voi noita meidän miehiä, niille sattuu ja tapahtuu risteilyillä :) mun miehelle taas kävi niin että joku matkakaveri oli laittanut vahingossa sen toilettikassiin käytettyjä kondomeja, voitko kuvitella? Löysin ne kun tyhjensin mussukan matkalaukkua.
Korvasiko vakuutus?
Toin kurssipaikkakunnalta tuliaiseksi satiaiset.
Oltiin porukalla saunassa ja lainasin kaverin pyyhettä, kerroin ja elimme vielä onnellisina monta vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kertoi, että niiden hyttiin oli murtauduttu ja murtautuja, nainen, oli jättänyt miehen kassiin stringinsä.
Voi noita poikia! Mun miehen paidan kauluksessa ja bokseissa oli jotain vaalenpunaisia jälkiä. Oli kuulemma hytissä mies porukalla juoneet ja läikytelleet pink cat-shotteja shotteja.
On ne hassuja. Samalla reissulla mies kompastui kynnykseen ja löi kaulansa vessanpöntön reunaan. Kauhea mustelma tuli.
Oliko pöntöllä hampaatkin, vai oliko vanhempaa mallia? ;D
Kaverit olivat laittaneet pilailumielessä edelliseltä matkustajalta unohtuneet tekohampaat siihen renkaan päälle.
Vakuutus ei kata tavaran hävittämistä. Olisi sanonut, että tipahti vahingossa kaiteen yli mereen.
Kävikö niin kuin takavuosina Leningradissa. Vaimon ihmetellessä nahkatakin häviämistä, mies kertoi, että se nussittiin hotellissa.
Enpä ole ikinä nähnyt että mies ottaisi sormuksen sormestaan suihkuun tai saunaan mennessään. Satoja saunailtoja on nähty. En ota itsekään, kuin korkeintaan kotona. Hukkaanhan se joutuisi kun kaljaa vedetään
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ne miehet on hassuja :D Meidänkin Reiska käy aina poikien kanssa reissussa ja siinä seuruessa on ilmeisesti pari viiriliä poikamiestä, useammankin kerran on löytynyt tyhjiä kondomikääröjä laukun pohjalta :D Kuulemma kavereiden tiputtamia :D
Olen lähdössä risteilylle helmikuussa. Pitää muistaa jättää vihkisormus kotiin, niin se ei katoa.