Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hukkasi risteilyllä lähes 800€:n sormuksensa, vakuutus ei kata

Vierailija
11.01.2019 |

Oli ottanut sormuksen pois suihkun ajaksi. Sitten menneet porukan kanssa syömään. Ja tällä välin sormus oli kadonnut. Vakuutettu sitä ei ole koska uskoin että olemme yhdessä loppu elämämme. Voiko mistään saada korvausta? Vaikka siitä koru-liikkeestä mistä sormus on hankittu? ?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin

Vierailija
2/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Miten vakuuttaminen ja usko loppuelämän yhdessäoloon liittyy toisiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut omassa hytissään suihkussa, ymmärrettävää.

Vierailija
4/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menkää sinne koruliikkeeseen, saatte uuden tilalle ja ilman kuluja.

Vierailija
5/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Tämä on aika hyvä.

Vierailija
6/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy

Vierailija
7/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus taitaa olla tässä keississä se pienin murhe.

Vierailija
8/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyn ajaksi sormus pois - aika klassinen. Kuinka typerä puolison täytyy olla joka uskoo tuohon suihku sepustukseen..

Vierailija
9/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa joku 50€ sormus seuraavalle ryyppyristeilylle... aina se voi unohtua sormesta ties minne...

Vierailija
10/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus tippuu aika helposti taskusta kun kaivaa sieltä avaimia tai jotakin ja häviää sen tien.

Vierailija
11/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, ei sitä sormusta taida kohta enää tarvitakaan.

Vierailija
12/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö matkavakuutuskaan kata? 🤔

Vierailija
13/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantannut "juokseviin menoihin"?

Vierailija
14/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Miten vakuuttaminen ja usko loppuelämän yhdessäoloon liittyy toisiinsa?

Oisko ap:lla sellainen parisuhdevakuutus, josta Siiri Nordin tai joku muu laulaa. Se korvaa sormukset vain erotilanteessa. Jos ap nyt paljastaisi vakuutusyhtiölle, että mies hukkasi sormuksen risteilyllä, niin miehen maksu nousisi häntäheikki kategoriaan.

Vierailija
15/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita meidän miehiä, niille sattuu ja tapahtuu risteilyillä :) mun miehelle taas kävi niin että joku matkakaveri oli laittanut vahingossa sen toilettikassiin käytettyjä kondomeja, voitko kuvitella? Löysin ne kun tyhjensin mussukan matkalaukkua.

Vierailija
16/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi noita meidän miehiä, niille sattuu ja tapahtuu risteilyillä :) mun miehelle taas kävi niin että joku matkakaveri oli laittanut vahingossa sen toilettikassiin käytettyjä kondomeja, voitko kuvitella? Löysin ne kun tyhjensin mussukan matkalaukkua.

Mun mies kertoi, että niiden hyttiin oli murtauduttu ja murtautuja, nainen, oli jättänyt miehen kassiin stringinsä.

Vierailija
17/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, ei sitä sormusta taida kohta enää tarvitakaan.

Sukupuolitautitestien jälkeen.

Vierailija
18/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kertoi, että niiden hyttiin oli murtauduttu ja murtautuja, nainen, oli jättänyt miehen kassiin stringinsä.

Voi noita poikia! Mun miehen paidan kauluksessa ja bokseissa oli jotain vaalenpunaisia jälkiä. Oli kuulemma hytissä mies porukalla juoneet ja läikytelleet pink cat-shotteja shotteja.

Vierailija
19/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama nainen vie kuntosalilla miesten treenikasseihin likasia stringejä.

Vierailija
20/35 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi noita poikia! Mun miehen paidan kauluksessa ja bokseissa oli jotain vaalenpunaisia jälkiä. Oli kuulemma hytissä mies porukalla juoneet ja läikytelleet pink cat-shotteja shotteja.

On ne hassuja. Samalla reissulla mies kompastui kynnykseen ja löi kaulansa vessanpöntön reunaan. Kauhea mustelma tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme