Kultainen Venla
Katsooko ja keskusteleeko joku mun kanssani tästä?
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Pihlan puhetyyli ei ole muuttunut. Yhtä epäselvää muminaa edelleen.
Pihla haki palkinnonkin roolihahmossaan, niissä kaikissa mitä on näytellyt. Aina samanlainen.
Mua kans ärsyttää tuo Pihlan hehkutus näyttelijänä. On tåysin samanlainen joka roolissa.
Ei jatkoon!
Öhö, en ole kertaakaan katsonut yhtäkään näistä palkituista ohjelmista. Onko ne ylipäätään olleet edes katsotuimpien ohjelmien joukossa?
Sanna-Kaisa on vanhentuessaan tullut yhä enemmän äitinsä näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten Eero Aho sai Tuntemattoman tv-sarjasta Venlan? Siitähän on vasta kaksi jaksoa näytetty ja Aho oli niistäkin vasta toisessa jaksossa..
Näillä kriteereillä Paula Vesalakin olisi pitänyt palkita vuoden nais”näyttelijä” -Venlalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten Eero Aho sai Tuntemattoman tv-sarjasta Venlan? Siitähän on vasta kaksi jaksoa näytetty ja Aho oli niistäkin vasta toisessa jaksossa..
First world problem.
Ihana kuinka Krista oli liikuttunut Ritva Valkaman tyttären puhuessa.
Sami Sykkö ja collegehousut, nyt on kaikki nähty.
Odotin näkeväni Ritva Valkaman pitkästä aikaa mutta tulikin joku muu.
Miks noi kaikki naiset on niin hompsuisen näköisiä? Tukat sekaisin kaikilla, ihan kuin jostain tuulitunnelista tultais lavalle. Ja jotenkin nuo asutkin on kaikki aivan epäsopivia.
Vierailija kirjoitti:
Odotin näkeväni Ritva Valkaman pitkästä aikaa mutta tulikin joku muu.
Ritva on jo 86-vuotias, joten ihan ymmärrettävää, että ei ollut paikalla. Hän lopetti näyttelemisen 2013.
Ei mitään tubettajia. Hullu - hullumpi - yläaste ois saanu voittaa, oon itekin sen kattonu, vaikka aikuinen jo oon.
Jengi on vissiin tottunut jo jenkkimuovinaamoihin, ettei ymmärrä että ihmiset vanhenevat.
Pösilö!