Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisestä näkökulma...näkeekö kukaan muu asiaa näin?

Vierailija
11.01.2019 |

Minun mielestäni tapapettäjät eli juurikin ne, jotka humalassa hairahtuvat ja haluavat panna ketä tahansa, ovat paljon pahempia kuin ne, jotka kehittävät tunteita jotain ihmistä kohtaan ja sen vuoksi pettävät/ajautuvat suhteeseen tunteidensa kohteen kanssa..

Toki tuo jälkimmäinen on vaarallisempaa alkuperäiselle suhteelle, mutta sitä en ymmärrä miksi niin moni pitää jotain yksittäispanoja paljon anteeksiannettavimpina tekoina, kun mielestäni semmoinen elämäntyyli kertoo ihmisestä ja olemattomasta moraalista paljon enemmän.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tapapettäjät ovat ihmisinä pahempia, mutta rakastunut pettäjä on petetylle paljon pahempi.

Vierailija
2/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapapettäminen kertoo että ne kumppanit eivät ole hänelle tärkeitä eikä niihin liity rakkautta.Ihmiselle yleensä rakkaus on tärkeämpää kuin seksi joten pelkkä seksi on helpompi antaa anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toisaalta kyllä näen asian myös noin. Sellaiset kännisekoilut jotenkin halventavat sitä parisuhdetta enemmän, kun pettäjä on ollut valmis pilaamaan suhteen noin olemattoman ja tyhmän asian vuoksi. Se, että oikeasti ihastuu toiseen ja todellakin on edennyt seksiin ainoastaan vahvan tunteen vuoksi, on jotenkin ymmärrettävämpää ja riski suhteen pilaamisesta on tehty vain "oikeasta" syystä eikä hetken mielijohteesta. 

Mutta kyllä minä sen silti myönnän, että olisi helpompi unohtaa se kertahairahdus ja se vakavampi ihastus ahdistaisi enemmän. 

Vierailija
4/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käyttö syynä tehdä jotain on kuullostaa minun korviini tekosyyltä; kovin on mennyt vaaralliseksi tuo alkoholi jos se pakottaa pettämään ja itse ei haluaisi tehdä niin lainkaan,, mutta kun tuli tuota alkoholia nautittua, niin kävi näin, kas huomaamatta ja yllttäen ja aivan ennalta arvaamatta. - Kuulostipa tosi uskottavalta. (Ilmeisesti olen itse juonut aina liian vähän tai sitten vain tapeeksi, kun ei ole tullut, toistaiseksi omaan mieleeni).  

Harkittu ja suunniteltu pettämien taas kertoo, että pettäjä ainakin kuvittelee pystyvänsä harkittuihin tekoihin ja päätöksiin, mutta ei ymmärrä tai tajua, tai ei halua tajuta, että teollaan saattaa tai todennäköisesti samalla loukkaa ja satuttaa jotain toista.  

Vierailija
5/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin helpommin antaa miehelleni anteeksi, jos hän rakastuisi johonkuhun toiseen ja hairataisi, kuin jos se olisi vain seksiä. Jotenkin paljon ymmärrettävämpää tuo ensimmäinen vaihtoehto. Jos vain sekstailisi jonkun kanssa ilman tunteita, kokisin etten ole niin kovin tärkeä, kun niin helposti vaan voisi hypätä jonkun sänkyyn.

Vierailija
6/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännipanija on wt. Raivoaisin myös, miksi haluaa pilata maineeni tässä kylässä, koska joku kyllä tietäisi missä se on rymynnyt ja kenen kanssa.

Ihastumisessa törkeää puolestaan on piilottaa tunteet toista kohtaan ja pelata kahteen pussiin. Halveksuttavan itsekästä ja kaksinaamaista.

Molemmista peli poikki heti kun saan tietää.

Vierailija
7/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännipanija on wt. Raivoaisin myös, miksi haluaa pilata maineeni tässä kylässä, koska joku kyllä tietäisi missä se on rymynnyt ja kenen kanssa.

Ihastumisessa törkeää puolestaan on piilottaa tunteet toista kohtaan ja pelata kahteen pussiin. Halveksuttavan itsekästä ja kaksinaamaista.

Miten ihmeessä SUN MAINE siinä menisi pilalle, jos miehesi kävisi kännireissullaan panemassa jotain pubiruusua?

Vierailija
8/8 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä SUN MAINE siinä menisi pilalle, jos miehesi kävisi kännireissullaan panemassa jotain pubiruusua?

Meneehän se. Itsekin surkuttelen tällaisten miesten puolisoita ja pidän jotenkin säälittävinä, en pidä heidän liittoaan minään muuna kuin vitsinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä