Ujo 9v tyttöni oli kysynyt bussipysäkiltä vieraalta naiselta kelloa, nainen oli alkanut huutaa "jumalan lapsi katsoo silmiin kun kysyy"
Jatkoi "Sinä et ole jumalan lapsi"
Tyttö luonnollisesti pelästyi tuota ja meni toiselle pysäkille odottamaan. Mikä ihmisiä vaivaa nykyään?
Kommentit (31)
On peruskohteliaisuutta katsoa toista silmiin kun puhuu.
Ja noloa antaa lapsen käyttää ujoutta tekosyynä.
Ja on todella kummallista aikuiselta rohkaista/hyväksyä ujous luoda lapselle sitten minäkuva ujoksi.
"olenhan minä ujo kun äitikin niin sanoo"
Vierailija kirjoitti:
Miksei nykyään saa sanoa enää mielipidettään mistään?
Saa. Lasten pelottelu on kuitenkin sairasta.
Jos sinulla on valtavia ongelmia sananvapautesi kanssa, suosittelen kääntymään psykiatrin puoleen.
Miksi tämä ketju saa olla täällä?
Tällaisesta vihamielisyydestä tyttöjä kohtaan on siis ok puhua?
Vierailija kirjoitti:
Sitä ne päihteet, lääkkeet, kannabis ja kahvi teettää. Onneksi en asu kaupungissa. Täynnä tyhjäntoimittajia ja ihmisraunioita.
Lisätää ntähän vielä herkät mielet jotka uskonto on aivopessyt. Tätä sakkiahan on jopa miljardi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju saa olla täällä?
Koska raha ja uskonnot hallitsevat tätä maailmaa. Toisinajattelijat tapetaan.
Minulle lapsena kstsekontakti ol suorastaan mahdoton.
Ei se ole helppoa vieläkään.
Kurja juttu!
Itsekin olen uskovainen mutta ei minustakaan noin lapselle sanota! :( Tollaiset likaa ihan tavallisten kivojenkin uskisten maineen ja saa vaan aikaan negatiivisia tunteita uskoa ja uskovia kohtaan.
Harmillinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tytölläsi ole älypuhelinta josta katsoa kelloa?
Ei ole älypuhelinta, näppäinpuhelin on mutta akku oli loppunut.
Ap
On suorastaan kiusaamista pitää tuon ikäisellä vielä näppäinpuhelinta. Eiköhän kaikilla luokkakavereilla ole se älypuhelin kuitenkin.
Minulla on näppäinpuhelin ja olen 42-vuotias. Rannekellokin löytyy.
Vertaatko oikeasti omaa maailmaasi 9-vuotiaan maailmaan?
En vertaa. Minulla ei ole koskaan ollut älypuhelinta. Kommentti oli tarkoitetttu sille, jonka mielestä ihminen ei ole kunnollinen, jos ei omista älylaitteita. Ilmeisesti näppäinpuhelin ja rannekello ovat hänen mielestään syitä, joiden takia saa kiusata?
En usko tätä juttua.