Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tulee mieleen sanoista suomalainen mies?

Vierailija
11.01.2019 |

Mitä tulee mieleen sanoista suomalainen mies?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ihania, rehellisiä, lämpöisiä ja välittäviä. Olen saanut miehiltä paljon tukea ja apua. Kaunis kiitos ❤️

Vierailija
42/47 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat mukavia, komeita, kilttejä. Mulla on miehiä paljon kavereina ja olen heille kiitollinen kaikesta ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa arvostelijat miehet itsellenne . Oulusta.

Vierailija
44/47 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että millaisia ihmisiä nämä haukkujat ovat live- elämässä. Sanotteko kaiken, mikä mieleen juolahtaa? Oletteko koskaan miettineet, että nämä miesviha-aloitukset voivat oikeasti satuttaa henkisesti jotain miestä? Mä en voi ymmärtää, miten te pystytte. En kertakaikkiaan. Olen niin sanaton lukiessani ketjua, että en enempää voi olla.

Vierailija
45/47 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa todella tehokas tappaja kuten Viljam Pylkäs https://fi.wikipedia.org/wiki/Viljam_Pylk%C3%A4s

Tappoi yksin toistatuhatta vihollista ja oli Rokan esikuva Linnan Tuntemattomassa Sotilaassa.

Linna kertoi että jos hän olisi kertonut kaikki asiat mitä Pylkäs todellisuudessa teki olisi kirjasta mennyt uskottavuus totaalisesti.

46/47 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus, tyhmyys, vähä-älyisyys, kitiseminen, uhriutuminen, epäseksikkyys, epämiehekkyys, kaljamaha.... mitään positiivista ei tule mieleen.

Me tunnetaan selvästi eri miehet. Mun tuntemat suomalaismiehet ei myöskään vihaa tummia tai väheksy naisia.

Suomalainen on rehellinen, ahkera ja luotettava.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
47/47 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Porkka. En tiedä miksi.