Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varattuna on enemmän vientiä?

Vierailija
11.01.2019 |

En tiedä koskeeko tämä vain miehiä, mutta on kyllä aika selvä ero siihen kuinka paljon naiset lähestyvät onko itse sitten varattu tai ei.

Eipä ne naiset nyt niin hurjasti muutenkaan oikeasti ala ehdottelemaan (ja ei, en tulkitse väärin signaaleja), mutta enemmän silloin kun on ollut kihloissa ja sormus kädessä.

Miksi näin? Miksi naista kiinnostaa juuri varattu mies? Siis sellainen joka ei lähesty heitä. Ainoa syy minkä olen kuullut on se että varattu mies ei jää roikkumaan. Pitääkö se paikkaansa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen, ja munki mielest ehkä varattuna kiinnostutaa enemmän vaikkei sormustakaa olis. varmaan iloisuuus, sosiaalisuus, ulkonäköön panostaminen yms. koska mulla sinkkuna just toisinpäin jos vietän aikaa yksin. ':D nii noist piirteistä sit varmaa kiinnostutaa enemmän ku jos ei oo ilonen, ei puhelias eikä panosta ulkonäköö. ja tietty säännöllinen seksin harrastaminen näkyy ihmisest ulospäin :D

miehillä se varmaa johtuu ainaki siit, et monet naiset on heikkoitsetuntosii ja haluu et varattu mies kiinnostuu niistä :DD

Vierailija
22/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman ilmiön olen huomannut naisena. Ja kummallisinta kaikesta on se että varattuna ollessa eniten vientiä on ollut kun olen ollut raskaana. Se tuntuu minusta melko ällistyttävältä. Ja siis nimenomaan siinä vaiheessa kun maha on jo ihan selkeästi niin iso että on joutunut pukeutumaan äitiysvaatteisiin.

Näistähän on jotain tutkimuksia ja artikkeleita, kuinka kumppanin valinnassa yksi tiedostamattomalla tasolla vaikuttava tärkeä seikka on suvunjatkamisen optimointi. Ehkä liittyy siihen, että olet lisääntymiskykyinen ja siten houkutteleva.

Kun en oikein usko, että raskaana olevan kanssa sekstailu olisi kovin yleinen fetissi. Tai voihan se ollakin.

Itse asiassa 1700-luvulle asti nimenomaan ne naiset joilla oli jo lapsi tai pari ennestään olivat erityisen suosittuja puolisoita ”rahvaan” keskuudessa. Tämä todisti että nainen ei ollut maho (lisääntymiskyvytön) ja lisäksi oli jo valmiina työväkeä kasvamassa. Biologisessakin mielessä tuossa voisi tosiaan olla järkeä että raskaana olevaa koittaa iskeä.

Fetissistä en tiedä. Voihan se olla että tajuaa fetissinsä vasta siinä vaiheessa kun tapaa raskaana olevan sopivissa ympyröissä joissa iskemistä yleensä harjoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole se vanha kunnon kielletty hedelmä ja saalistusvietti. Niin se oli ainakin itsellä aikanaan. Tuohon en usko, että jollekin kelpaaminen todistaisi miehen tasosta jotain. Tai ehkä vanhempana, mutta ainakin pari-kolmekymppisenä oli vielä sinkkuna vaikka minkälaista alfaa ja toisaalta parisuhteissa vaikka minkälaista mörrimöykkyä.

Vierailija
24/27 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on itsevarmempi kun kotona on jo nainen.

Vierailija
25/27 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen ongelmat, osa 6300.

Vierailija
26/27 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan selitystä, jotka ovat satunnaisesssa järjestyksessä.

1. Malli, - Jos nainen (tai mies) näkee sinut varattuna kohtelevan ja käyttäytyvän kumppaniasi kohtaan hänen mielikuvissaan jotenkin vastustamattoman hyvin, niin hän kuvittelee ja ajattelee itsensä tuolle paikalle, jos se tunuu oikein puoleensa vetävältä, niin hän pitää sinua (varattua) puoleensa vetävänä (Hän siis ihastuu mielikuvaa)-

2. Kuvitelam siitä, että mies ei opi ja osaa joitain "naitsen töitä" , jollei joku nainen opeta niitä hänelle ensin. - Jos mies on elänyt "öö" hyvin vanhanaikaisessa perheessä missä on ollut selkeät jaot miesten ja naisten töihin, niin nainen (tai 2. mies) otaksuu miehen oppineen "naisten töitä", varmemmin, jos on joku toinenkin nainen kuin miehen äiti joka olis miehen opettanut esimerkiksi pesemään pyykkiä tai laittamaan ruokaa. 

3, Seksi. - Naien (tai 2. mies) kokee, että olisi noloa ja vastenmielistä, että hänen pitäis opettaa miestä panemaan vaan olettaa, että jos miehellä on ollut aiemmin kumppaneita, niin hän kyllä tietää ja osaa.

4. Nainen tai mies haluaa vilpittömästi vain tutustua sinuun mies, eikä hänellä ole mitään halua tai toivetta, että pääsisi parisuhteeseen kanssasi mutta, koska on nähnyt ja huomannut, että osaat ns. käyttäytyä, niin olet turvellsiempaa seuraa kuin sellainen, josta saa arvailla, mitä olet miehiäsi. - Ehkä hän ajattelee jopa niin, että kun olet nyt varattu, niin et yrittäsi hänen kanssaan, ainakaan mitään vastenmielistä.

5. Maine jos mies on maineeltaan mukava, niin häntä on helpompi lähestyä ja käyttäytyä häne kanssaan luontevasti kuin mies, jolla on paska maine.

6. Asiat kasautuu. - Mies joka on saanut edes kerran mahdollsiuuden olla ja elää parisuhteessa pidetään parempana kumppaniehdokkaana kuin miestä, joka ei ole ollut ensimmäisessäkään parisuhteessa, koska sitä pidetään jotenkin luonnollsiena ja "kokematonta miestä" pidetään jotenkin yleisesti epäilyttvänä ja arveluttavana,

7. Kuvitelma siitä, että mies ei voi olla oikeasti kiinnostunut, jos hän (meis) ei tee itse ensimmäsitä aloietta itse. - Joten jos nainen tekee ensimmäsien aloitteen, niin nainen koksisi, että hän olsi korkeintaan toinen vaihtoehto miehelle ja siksi varattua on häne helpompi lähestyä kun mies on jo valintansa tehnyt. 

8, Miehellä on rahaa ja valtaa. - Naine ei oikeasti kiinnostunut miehestä parisuhde mielessä mutta toivoo ja yrittää päästä omalla urallaan eteenpäin jos pääsee miehen suosioon. - Jos mies ei edistä häne uraansa niin hän kyllä pitää huolen, että miehestä leviää likaisia ja vastenmielisiä juoruja riippumatta siitä pitävätkö ne paikkansa vai eivät.

.

Vierailija
27/27 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän