Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lopulta tietää osaako laulaa?

Vierailija
11.01.2019 |

Itse olen tätä miettinyt koska rakastan laulamista. Uskon että osaan jotenkin kyllä tai etten ole surkeimmasta päästä. En silti ole aivan varma, koska luulen että ihmiset kuulee ääneni eri tavalla kuin minä.

Äänittäminen on aika hankalaa kun puhelimen mikrofoni ei ole paras mahdollinen eikä kaiutinkaan, varsinkin vähääkään korkeat ääneet vain särisee.

Singstaria laulan ja saan pisteitä 2 000 000-2 500 000 mutta en tiedä kuinka luotettava tuo singstar lopulta on. Olen miettinyt myös sitä että lisäksi että osaa laulaa sen äänen itsessään pitäisi kuulostaa miellyttävältä. Ääni voi olla kaunis vaikka ei laulaisi ihan nuotilleen ja päinvastoin.

Mielipiteitä tai muita kotilaulajia? :D

Muuten miten voisi ns testata onko sopraano vai mezzo tai jotain niiden väliltä yms? Ja että montako oktaavia hallitsee? Olisi näitäkin kiva testata mutta en oikein osaa sanoa yhtään miten se onnistuisi 🙈

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivää kirjoitti:

Älkää turhaan huoliko laulutaidosta! Puhelaulu on muotia ja popparin voi tehdä Autotunella :D

Niin no, itse arvostan kyllä laulutaitoja enkä kuuntele antaumuksella peruspoppareita. Sisko hallitsee räppäämisen paremmin :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi