Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuusfetissi

Vierailija
11.01.2019 |

Joskus fantasioin siitä, että ihastukseni kohde lihoisi reilusti ja mietin, miten ne kilot muuttaisivat hänen vartaloaan. Naisilla ainakin se tiettyyn pisteeseen saakka lisää muodokkuuttakin. Ymmärrän heitä, joilla on lihavuusfetissi ja jotka ovat ns. feedereita ja saavat kicksit siitä, että syöttävät rakastettuaan. Itse olen hoikka ja ajatukseni osin liittyvät siihen, kun olen tylsän ja tavallisen hoikka ollut aina itse. Onko muilla kokemuksia aiheesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus netistä selaillut niiden feedereiden ym. sivustoja ja olen huomannut, ettå valitettavasti ne tarkoituksella itseään lihottavat paisuvat vähemmän viehättävällä tavalla, ts. heillä monilla on kohtuuttoman iso vatsa.

Olisi hotimpaa, kun saisi jotenkin sen rasvan menemään rintoihin, peppuun ja reisiinkin, toki osin vatsaankin, mutta se lihominen voisi olla vähän luonnollisemman näköistä ja siihen voisi liittyä liikuntaakin, jotta kroppa pysyy nättinä.

Vierailija
2/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse en halua lihoa (haluan pysyä hyvässä fitness-kunnossa), mutta voisin innostua sellaisesta, että mahdollinen kumppanisi olisi vähän isompaa kokoa ja keskivertoa muhkumpi. :) T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta, koska ylipaino lisää sairastumisriskiä ja alentaa elämänlaatua. En tajua että kukaan tervejärkinen ajaisi toisen sairauteen omien himojensa takia. 

Vierailija
4/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sairasta, koska ylipaino lisää sairastumisriskiä ja alentaa elämänlaatua. En tajua että kukaan tervejärkinen ajaisi toisen sairauteen omien himojensa takia. 

Osa vähän muhkummistakin voi olla hyvinkin terveitä ja hyväkuntoisia. Sellainen terve pullukka ois aika hot.

Vierailija
5/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feedereiden sivuilla valtaosa käyttäjistä ihailee juuri valtavaa vatsaa, sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
6/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon suomalaisiakin oli yhdellä tuollaisella sivulla, en olisi uskonut että on Suomessa niin paljon harrastajia tällä.

Vierailija
7/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sivustolla, olen utelias...

Vierailija
8/8 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksellinen lihottaminen on sairasta.

Pidän varsin pullukoistakin naisista, mutta joku force feed-touhu on pervoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän