meillä ei ole seksiä enää
muita? suhde 20v pitkä, lapset teinejä, ollaan nelikymppisiä..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muita? suhde 20v pitkä, lapset teinejä, ollaan nelikymppisiä..
Eipä meilläkään, reilu 20 vuotta suhteessa ja lapset on pieniä. Puolessa vuodessa toisen syntymän jälkeen on pantu kolmesti, edellisen kerran joskus yli kuukausi sitten. Koskaan ei puolisolle sovi, väsyttää ja sitä rataa, ja puhelin on silti kädessä. Silloin kun ei muuta syytä oo niin sanoo että "vaikka tää on klisee, niin mulla on pää kipeä". Kuulemma pitäs enemmän huomioida häntä että seksi kiinnostais, vaikka itse lähinnä valittaa mulle siitä että teen aina kaiken väärin... Olikohan se sitten tässä tää liitto ja jatketaan kämppiksinä lasten kasvatusta.
M40
No kummankin kuitenkin pitäis huolta toisistaankin pitää, mut jos ei puolin tai toisin oo mitään kipinää niin tuskin se siitä kauheesti korjaannu. Mut koittaa puhua auki ensin omat olotilat, sit helpompi tehdä päätöksiä.
Meillä oli viimeisen kerran oletettavasti ikinä kesällä. Se on nyt ihan ok, olen siirtynyt eteenpäin.
Sitä ennenkin helposti kuukausien taukoja miehen haluttomuuden takia. N
Eipä meilläkään, reilu 20 vuotta suhteessa ja lapset on pieniä. Puolessa vuodessa toisen syntymän jälkeen on pantu kolmesti, edellisen kerran joskus yli kuukausi sitten. Koskaan ei puolisolle sovi, väsyttää ja sitä rataa, ja puhelin on silti kädessä. Silloin kun ei muuta syytä oo niin sanoo että "vaikka tää on klisee, niin mulla on pää kipeä". Kuulemma pitäs enemmän huomioida häntä että seksi kiinnostais, vaikka itse lähinnä valittaa mulle siitä että teen aina kaiken väärin... Olikohan se sitten tässä tää liitto ja jatketaan kämppiksinä lasten kasvatusta.
M40