Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä ei ole seksiä enää

Vierailija
11.01.2019 |

muita? suhde 20v pitkä, lapset teinejä, ollaan nelikymppisiä..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nelikymppsiä. Eilen viimeksi ja alkuviikosta edellisen kerran.

Vierailija
2/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä toistaiseksi ollut seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä. Nelikymppisiä mekin, 10 v yhdessä, pienet lapset. Miehellä myös migreeni, en tiedä vaikuttaako.

Ennen miestä kiinnosti edes joskus nyt hiipunut kokonaan kesän jälkeen. Epäilen, että miehellä on joku toinen, kun ennen sentään oli muuta läheisyyttä edes silloin tällöin.

Seksiä harrastettu 3.12., pieni pusu vaihdettu uutena vuotena. Siinä kaikki.

Painoa mulle tullut 10 v aikana hitaasti ehkä 5 kg, mutta olen korkeintaan vähän pyöreä, normaalipainoinenkin ehkä. Voiko joku olla noin pinnallinen, että tämä vaikuttaa. Viimeisen vuoden aikana tullut 1-2 kg tästä viidestä, muut pikkuhiljaa raskauksien myötä.

Mies ei puhu. Tekisi mieli repiä vastaus, mutta pelkään, että tonkiminen johtaa eroon. Pitäis jaksaa edes vuosi yhdessä, niin lapset olisi vähän isompia.

Vierailija
4/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syksyllä. 34 vuotiaita kummatkin.

Vierailija
5/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, päälle 50 pari, yhdessä 35 vuotta.

Seksiä on ollut aina, ruuhkavuosina ehkä kerta viikkoon.

Lasten lennettyä pesästä, seksiä on vähintään kolmesti viikossa, molemmille maistuu.

Vierailija
6/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nelikymppinen, kaksi alakouluikäistä lasta, ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa, 12 yhdessä.

Itseäni ei seksi enää kauheasti edes kiinnosta. Kauhean vaivalloista, ensin käyt suihkussa ja sitten kohta on taas käytävä uudestaan suihkussa, että saa mällit huuhdottua sisältään. 

Olen ehkä vähän lihonutkin, enkä tunne olevani mikään erotiikan ylipapitar. Halaillaan ja pussaillaan kyllä jonkun verran, mutta yleensä katotaan sängyssä vaan Netflixiä nykyisin.

Aika aikansa kutakin. Mua huvittaa lukea life style-juttuja, joissa kasikymppiset sekstaa, kun ei enää tarvitse pelätä raskauttakaan. Hyi helvetti, musta vanheneva keho ei ole kiihottava, sen enempää miehellä kuin naisellakaan. 

Vierailija
7/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me, päälle 50 pari, yhdessä 35 vuotta.

Seksiä on ollut aina, ruuhkavuosina ehkä kerta viikkoon.

Lasten lennettyä pesästä, seksiä on vähintään kolmesti viikossa, molemmille maistuu.

Samanikäisiä, seksiä aina kun mahdollista, meinaan teinejä vielä kotona.

Vierailija
8/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 krt/vko edelleen seksiä

Vierailija
9/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole samanlaista. Parisuhde kanssani ei ole mikään subjektiivinen oikeus, vaan se edellyttää monen muun asian ohella aktiivista ja tyydyttävää seksielämää. Jos tämä ei sovi, voimme erota yhteisymmärryksessä ilman katkeruutta.

En suoraan sanottuna ymmärrä, miksi niin monet ovat valmiita luopumaan siitä asiasta, jonka vuoksi parisuhteeseen on ylipäätään alunperin ryhdytty.

Vierailija
10/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nelikymppinen, kaksi alakouluikäistä lasta, ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa, 12 yhdessä.

Itseäni ei seksi enää kauheasti edes kiinnosta. Kauhean vaivalloista, ensin käyt suihkussa ja sitten kohta on taas käytävä uudestaan suihkussa, että saa mällit huuhdottua sisältään. 

Olen ehkä vähän lihonutkin, enkä tunne olevani mikään erotiikan ylipapitar. Halaillaan ja pussaillaan kyllä jonkun verran, mutta yleensä katotaan sängyssä vaan Netflixiä nykyisin.

Aika aikansa kutakin. Mua huvittaa lukea life style-juttuja, joissa kasikymppiset sekstaa, kun ei enää tarvitse pelätä raskauttakaan. Hyi helvetti, musta vanheneva keho ei ole kiihottava, sen enempää miehellä kuin naisellakaan. 

Toivottavasti kumppanisi on samaa mieltä.

Vierailija
11/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole samanlaista. Parisuhde kanssani ei ole mikään subjektiivinen oikeus, vaan se edellyttää monen muun asian ohella aktiivista ja tyydyttävää seksielämää. Jos tämä ei sovi, voimme erota yhteisymmärryksessä ilman katkeruutta.

En suoraan sanottuna ymmärrä, miksi niin monet ovat valmiita luopumaan siitä asiasta, jonka vuoksi parisuhteeseen on ylipäätään alunperin ryhdytty.

Ymmärrät varmaan että kaikki eivät ole ryhtyneet parisuhteeseen seksin takia kuten ilmeisesti sinä. 

Me harrastamme seksiä joka päivä, mutta en ikinä jättäisi miestäni jos hän ei pystyisi enää seksiin kanssani. Ryhdyin parisuhteeseen koska rakastan häntä. Seksi on bonusta. Toki eri asia jos toinen ei vain suostu, mutta pointtini olikin tuo kommenttisi miksi parisuhteessa ylipäätään ollaan. 

Vierailija
12/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa seksin takia?

Vierailija
13/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrät varmaan että kaikki eivät ole ryhtyneet parisuhteeseen seksin takia kuten ilmeisesti sinä. 

Me harrastamme seksiä joka päivä, mutta en ikinä jättäisi miestäni jos hän ei pystyisi enää seksiin kanssani. Ryhdyin parisuhteeseen koska rakastan häntä. Seksi on bonusta. Toki eri asia jos toinen ei vain suostu, mutta pointtini olikin tuo kommenttisi miksi parisuhteessa ylipäätään ollaan. 

Toista voi rakastaa aloittamatta koskaan parisuhdetta hänen kanssaan. Itsekin olen rakastanut useampia ihmisiä kuin minulla on ollut parisuhteita. Parisuhde vaatii toki myös rakkautta mutta ennen kaikkea se vaatii yhteensopivuutta: sitä että kumpikin pystyy antamaan toiselle mitä hän tarvitsee.

Kaikki eivät tietenkään tarvitse seksiä, se on selvä. Eivät kaikki tarvitse syvällistä keslusteluakaan, tsi yhteistä kieltä.

Vierailija
14/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa seksin takia?

Jos en haluaisi seksiä en varmastikaan olisi parisuhteista koskaan kiinnostunut. Siinä mielessä siis kyllä.

Vierailija
15/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen keskimäärin kerran viikossa. Kotona vielä kaksi teiniä ja ikää kohta 50v. Yhdessä oltu jo 25 vuotta.

Kyllä seksi on se asia joka antaa vähän ylimääräistä jaksamista arkeen. Samoin ne muutamat yhteiset viikonloput vuosittain hotellissa kun keskitymme oikein antaumuksella toisiimme.

Vierailija
16/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisiä olemme. Taapero nukkuu meidän välissämme. Mies on aamuihminen ja minä teen iltapainotteista työtä. Arkena emme välttämättä näe toisiamme valveilla. Seksiä oli viimeksi marraskuun viimeisenä viikonloppuna. Kummallekaan se ei ole juuri nyt listan kärjessä

Vierailija
17/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 40 v. Ollut normaali elämä. Kun mies täytti 50 v. seksielämä loppui kun mies sairastui verenpainetautiin ja aikuisiän diapetekseen. Lääkitys vei aktiivisuuden. Aluksi se oli kuin rangaistus mutta siihen tottui kun muu yhdessäolo ja tekeminen ja läheisyys tuli erilaiseen arvoon. Onhan se outoa olla kuin vanhainkotipari 50 vuotiaina.

Vierailija
18/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisiä olemme. Taapero nukkuu meidän välissämme. Mies on aamuihminen ja minä teen iltapainotteista työtä. Arkena emme välttämättä näe toisiamme valveilla. Seksiä oli viimeksi marraskuun viimeisenä viikonloppuna. Kummallekaan se ei ole juuri nyt listan kärjessä

Täytyykin muistaa varata se aika vasektomiaan.

Vierailija
19/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan 47/45v pari.

Rouva on hieman pulskistunut, mutta minusta vain kaunistunut.

Kutsun häntä omaksi Afroditekseni.

Vierailija
20/23 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä kerran kuussa vaimon ovulaation aikaan. Muuten asia ei häntä kiinnosta lainkaan. N 41, M 39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi