Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puntarini on mennyt epäkuntoon. Näyttää 8 kiloa liikaa.

Vierailija
11.01.2019 |

Kyseessä on digitaalivaaka jota ei voi nollata. Pitääkö jatkossa vähentää aina 8 kiloa painosta vai laskenko vähennyksen jollakin prosentilla? Asiasta tietäviä paikalla

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vaatteet pienentyneet oudosti. Johtuiskohan joulun jälkeisistä pakkasista ja sen aiheuttamasta sisäilman kuivumisesta

Vierailija
22/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pitkästä aikaa ihan paras ketju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans ihan passka vaaka.

Olen 160cm pitkä ja vaaka näyttää 83kg!

Enhän voi painaa nii paljon, tämmönen pätkä.

Mä taas luulen, että sun mittanauha on susi tai epäkelpo. Koita tarkistaa se ensin!

Vierailija
24/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin varustelekasta sellaisen kovasti kehutun sikanahkaisen leveän nahkavyön, piti kestää kovaa käyttöä ym.

Ihan pa*ka! Venyy käytössä jatkuvasti ja kohta loppuu reiät siitä, venyminen alkoi samalla kun mäkätin muutti pois, en ymmärrä.

Vierailija
25/25 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans vaaka näyttänyt pitkään 10 kiloa liikaa. Nyt tammikuussa on hieman korjaantunut ja näyttää enää 7 kiloa liikaa. Olisikohan vaaka jotenkin kalibroitunut paremmin, kun olen siirrellyt sitä nyt joka aamu lipaston alta pois ja takaisin. Tykkää varmasti moisesta liikkeestä. Aiemmin on ollut lähinnä paikallaan. Olen miettinyt että jos sen siirtäisi kylpyhuoneeseen, niin kalibroituisiko se vielä paremmin vai ottaisiko nokkiinsa kosteudesta? Mulla oli myös talvitakit kutistuneet viime kesänä. Sen täytyi johtua niistä kauheista helteistä. Villa ei ainakaan pidä kuumuudesta. Yksistä suosikkihousuista oli myös ompeleetkin jotenkin sulanneet litsien kohdalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi