Haluan sara siepin
Olen mies ja haluan sara siepin itselleni, kertokaa missä voisi tavata ja millaiset mahdollisuudet maalla asuvalla duunarimiehellä on?
Sara on mun silmissä täydellinen nainen.
Kommentit (8)
Pikku vinkki, kirjoita sara sieppi muotoon Sara Sieppi niin sun tsänssit paranee huomattavasti 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ota sknä Sieppi mä otan Jenni vartiaisen.
Löytyykö saman verran rohkeutta kuin ihmisellä joka laittaa joka päivä pärstänsä ja kehonsa nettiin arvosteltavaksi? Jos ei, unohda herra anonyymi M.
Vierailija kirjoitti:
Et edes tunne koko ihmistä.
Ei mitään väliä kun vaan saisi hieroa kul*ia sen rintojen välissä.
Hyvä jako pidä sinä jenni ja sara mulle.
Sieppaa Sieppi pois ja vie se johonkin niin kauas, että ei pääse someen. Pystyisköhän se elämään ilman instagramia?
Sara kirjoitaa uusimmassa postauksessaan, miten on heti lukiosta päästyään ruvennut yrittäjäksi ja nyt saa tehdä unelmiensa hommaa, saa mm. tehdä töitä Balin auringon alla. Kehoittaa myös jokaista menemään unelmiaan kohti, "hyppy tuntemattomaan haastaa eniten ihmisenä."
Antaa jokaisen kukan kukkia jne. Sara saa elää miten haluaa. Mutta jokseenkin huvittaa, että hän antaa muille neuvoja miten kantaa hypätä tuntemattomaan, jotta voi haastaa itseään. Mielestäni hän on kyllä itse mennyt hyvinkin perinteistä polkua, ratsastanut omalla ulkonäöllään ja tehnyt elantonsa esittämällä itseään ja omaa elämäänsä. En hirveästi näe tässä itsensä haastamista. Somevaikuttajiakin on vähän erilaisia. Niitä, jotka oikeasti panostavat sisältöön ja tarjoavat jotakin uutta. Sara tuntuu lähinnä esittelevän itseään ja omaa kotiaan. Sitten välilä viipaloi esim. juustoja hauskoihin kuvioihin ja asettelee ne kauniisti poöydälle ja julkaisee niistä blogipostauksen ja instakuvan. Tämä on kaikki tietysti täysin ok mutta ihmettelen tota itsensä korostamista.
Et edes tunne koko ihmistä.