Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi pitänyt ottaa lihava mies

Vierailija
11.01.2019 |

Hän olisi ehkä osannut tukea laihdutus asiassa, ymmärtänyt painon kanssa kamppailun, seksi lihava vaimon kanssa ei olisi ällöttänyt yms. Miksi piti tyhmänä ja rakastuneena ottaa hoikka mies?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lihava sitten olet? Ja miksi miehelle kelpasit?

Vierailija
2/7 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus ei kuitenkaan taida olla miehesi suurin vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus ei kuitenkaan taida olla miehesi suurin vika.

:D  :D  :D

Vierailija
4/7 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lihava sitten olet? Ja miksi miehelle kelpasit?

Olen ihan painoindeksin mukaan reippaasti ylipainoinen. Mies halusi perheen ja luulen että siksi kelpasin miehelle.

Vierailija
5/7 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jotenkin. Oma mies hyvin terveysintoinen ja hoikka, minä nyt normaalipainoinen mutta välillä on hieman ylipainoa, paino siis vaihtelee herkästi ja nuorena olin oikeasti ylipainoinen. Herkästi tulee kommenttia syömisistä, ei tavallaan ymmärrä painonvaihtelua/miten asian kommentointi voi satuttaa. :/

Vierailija
6/7 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän sua vaikka ollaankin eri ääripäissä sitten. Mun mies taas on vähän pyöreä, mättää roskaruokaa paljon, ei liiku ellen pakota. Minä taas treenaan ja en herkuttele. Ois kiva kun olis kumppani kenen kanssa elämäntavat sopii yhteen

vaihdetaanko

Vierailija
7/7 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ymmärrän sua vaikka ollaankin eri ääripäissä sitten. Mun mies taas on vähän pyöreä, mättää roskaruokaa paljon, ei liiku ellen pakota. Minä taas treenaan ja en herkuttele. Ois kiva kun olis kumppani kenen kanssa elämäntavat sopii yhteen

vaihdetaanko

Ei se nyt tässä vaiheessa enää vaihtaminen onnistu. Minä en tykkää roskaruuasta mutta syön muuta esim kotiruokaa liikaa ja liikun liian vähän. Mieheni ei kyllä treenaa mitenkään säännöllisesti, joskus urheilee ja syö huomattavasti vähemmän kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän