Lapsella rähmivät, punoittavat silmät, laitanko kouluun?
Ripsistä roikkuu kökköjö mutta voihan nuo putsata. Räkäinenkin on mutta eihän se haittaa. Jää muista jälkeen jos on pois.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vie lääkäriin. Sillä on silmätulehdus.
Ei tarvi kyllä viedä.
Silmätulehdukseen pitää olla lääkitys ennen kuin vie päivähoitoon. Näin meillä on ohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kyllä viedä.
Mä sain joskus lapsena kahdet eri lääkkeet silmätulehdukseen, kun ensimmäisestä ei ollutkaan mitään apua. Silmätulehdus saattaa hoitamattomana vaurioittaa pysyvästi näkökykyä, kyllä veisin lapsen lääkäriin.
Sikäli silmätulehdus tai pieni nuhakaan ei valitettavasti ole päteviä syitä sairaslomaan, että kouluunhan se lapsiparka on lähetettävä jos itse on mentävä töihin. Ellei luottaisi siihen, että koko koulu-/työpäivä menee terveyskeskuksesssa omaa vuoroa odottaen, sillä mihinkään kiireellisyysluokkaan ei silmätulehdus taida kuitenkaan kuulua.
Lääkäriin. Ei missään nimessä kouluun, silmätulehdus tarttuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kyllä viedä.
Mä sain joskus lapsena kahdet eri lääkkeet silmätulehdukseen, kun ensimmäisestä ei ollutkaan mitään apua. Silmätulehdus saattaa hoitamattomana vaurioittaa pysyvästi näkökykyä, kyllä veisin lapsen lääkäriin.
Sikäli silmätulehdus tai pieni nuhakaan ei valitettavasti ole päteviä syitä sairaslomaan, että kouluunhan se lapsiparka on lähetettävä jos itse on mentävä töihin. Ellei luottaisi siihen, että koko koulu-/työpäivä menee terveyskeskuksesssa omaa vuoroa odottaen, sillä mihinkään kiireellisyysluokkaan ei silmätulehdus taida kuitenkaan kuulua.
Hah hah...
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin. Ei missään nimessä kouluun, silmätulehdus tarttuu helposti.
So?
Miksi se lääkäriin pitäisi viedä? Kotihoito riittää.
Silmätulehdus tarvitsee antibioottitipat että hoituu. T.farmaseutti ja sh
Vierailija kirjoitti:
Silmätulehdus tarvitsee antibioottitipat että hoituu. T.farmaseutti ja sh
Ei tarvi.
Voi tulehtua lisää. Et laita, ettei näkö mee.
Porvoossa ei tarvii lääkäriin viedä.
Haet lääkäriltä reseptin ja tipat aloitettua voit viedä lapsen kouluun. Riittää, kun on pois kunnes kuuri aloitettu.
Vierailija kirjoitti:
Haet lääkäriltä reseptin ja tipat aloitettua voit viedä lapsen kouluun. Riittää, kun on pois kunnes kuuri aloitettu.
Josko vaan putsailen kotona?