Mikä puumassa viehättää?
Kommentit (54)
Kokemus, rentous, hauskuus eikä halua lapsia.
Puumat tietää tasan mitä ne haluaa... mut se on järkytys kun törmää sellaiseen puusta pudonneeseen, 20v tasolla olevaan, seksuaalisesti vajaaseen kypsään naiseen.
Seurustelin vähän alle kolmekymppisenä 45-vuotiaan naisen kanssa. Iskin hänet itse baarista luullen häntä vain muutamaa vuotta itseäni vanhemmaksi. Kaunis ja ihana ihminen, eikä ikäeroa oikein huomannut mistään. Ei edes kaverit naljailleet vaan kaikki pitivät hänestä.
Jotenkin ne tunteet sitten kuitenkin väljähtyivät. Ehkä se ikäerokin vähän oli osasyynä.
Vierailija kirjoitti:
Puumat tietää tasan mitä ne haluaa... mut se on järkytys kun törmää sellaiseen puusta pudonneeseen, 20v tasolla olevaan, seksuaalisesti vajaaseen kypsään naiseen.
Ihmettelinkin kun mikään näistä "itsevarma, rohkea, omanarvontuntoinen, rento, hauska" jne läpistä ei sovi minuun, olen juuri tuollainen henkisesti 20 v tasolla oleva ja muutenkin vajaa nelikymppinen. Mikä järkytys olisikaan nuorelle miehelle kun akka on pahempi roikkuja kuin oman ikäiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelinkin kun mikään näistä "itsevarma, rohkea, omanarvontuntoinen, rento, hauska" jne läpistä ei sovi minuun, olen juuri tuollainen henkisesti 20 v tasolla oleva ja muutenkin vajaa nelikymppinen. Mikä järkytys olisikaan nuorelle miehelle kun akka on pahempi roikkuja kuin oman ikäiset
Samaa mietin :D
Tuossa pitää varmaan olla itsevarmuutta molemmilla osapuolilla: sekä puumalla, että kollilla.
Olen kaunis ns. "vanhempi nainen" itseäni 20 vuotta nuoremmille. Voi mikä pettymys, että olenkin normaali nainen. :D En ole yhtään sen itsevarmempi tai parempi sängyssä kuin nuoremmatkaan. En myöskään ole yhtään sen oma-aloitteisempi. Olen yhä se epävarma nainen joka olen aina ollut. Tsori pojat, jos me "vanhemmat" naiset särjemme fantasianne.
Mies unelmoi siitä että saisi olla vietävänä, naisen ollessa aloitteellinen.
Yksi syy?
Mikä on puuma? Vanhempi nainen, joka harrastaa seksiä nuorempien miesten kanssa vai vanhempi nainen, joka tarkoituksella metsästää nuoria miehiä?
En siis tiedä, olenko puuma vai en. En ole aloitteellinen, mutta miehet lähestyvät. Parin nuoremman kanssa olen ollut.
Olen sängyssä täysin estoton ja kokeilunhaluinen. Samoin sujut oman vartaloni kanssa. Olisiko tämä yleinenkin käsitys vanhemmista naisista? N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuushan on juuri sitä, että jos haluaa roikkua, niin sitten roikkuu. Joku nuorempi ei vaan kehtais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuushan on juuri sitä, että jos haluaa roikkua, niin sitten roikkuu. Joku nuorempi ei vaan kehtais.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen miesten kanssa touhuavilla nuoremmilla naisillahan sanotaan olevan isäkompleksi, kaipa vanhoista naisista innostuvilla nuoremmilla miehillä sitten vastaavasti äitikompleksi. Jotain häikkää omassa suhteessa vanhempiinsa.
Kyllä ja oman ikäisistään kiinnostuvilla on häikkää sisarussuhteessa.
Onko selluloosa puumassaa?