Tapailemani mies väittää
Ettei ole koskaan käynyt maksullisissa eikä harrastanut yhden yön juttuja. Seksi kuulemma kuuluu vain vakiintuneeseen suhteeseen , eikä miehellä edes korvat heilunut. Muuten ihan normi mies. Pitkä ,tumma ja ihan komeakin. Uskoakko vai ei?
Kommentit (18)
Saat hakea seksisi muualta aikas pitkään.
Ei olis mun juttu. Kuulostaa siltä ettei ymmärrä seksin päälle yhtään
On mahdollinen olento tosielämässä. Jonkinsortin uskovainen melko varmasti. Se ei ole huono juttu läheskään aina, kunhan ei tuputa koko ajan (uskoa, en tarkoittanut seksiä).
Tuollainen mies on jatkossa todennäköisesti uskollinen, että sellainen hyvä puoli voinlöytyä.
Todennäköisesti hän puhuu totta, mutta se kyllä tarkoittaa että hän ei ole sinulle sopiva, koska on aivan liian kunnallinen ainakin sinulle, joten jätä se sika.
Mies on jonkinsortin Buddhalainen.
Ap.
Aika kapeakatseista porukkaa täällä. Ei se mitään uskontoa tarvitse, jos joku ei pane kaikkien kanssa, saatikka tarkoita sitä ettei ymmärrä seksistä. Voi kuulkaa ymmärtää enemmänkin kuin sellainen joka harrastaa paljon yhdenillan juttuja.
Sääli, jos vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. On tuollaisia miehiä paljonkin. :)
Mies tarkoitaa, että naisen pitää myös olla halujensa herra.
Komea mies, joka ei ole luuseri. Onko se niin vaikea uskoa?
Kerroppa sille kumppaniesi määrä, niin näet miehen käytöksestä puhuuko totta.
Itse en ainakaan ole uskovainen, mutta panen vain ihmisiä, joita kohtaan minulla on tunteita. Olen 27-vuotias ja harrastanut seksiä vain nykyisen poikaystäväni kanssa, ja olen myös hänelle ensimmäinen. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta.
Pelimies töissä. Mekon alle yrittää.