Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen korkeasti koulutettu, liberaali ja feministi nainen, mutta silti salaa haluasin perinteisen suhteen, jossa mies olisi perheen pää

Vierailija
10.01.2019 |

Niin, otsikossa paradoksini. Olen vahva (itsenäinen ja fyysisestikin vahva, haba isompi kuin monella hoikalla miehellä) nainen, joka yhteiskunnan tasolla haluaa tasa-arvoa. Silti salaa uskon, että minulle henkilökohtaisesti paras olisi vanhanmallinen parisuhde, jossa mies on viime kädessä perheen pää. Ristiriitaista on, että kaikki parisuhteeni ovat menneet ihan päinlaelleen ja minuun on ihastuneet lähinnä miehet, jotka nauttivat siitä että olen niin vahva ja jopa kohtelen heitä huonosti.

Pari esimerkkiä. Viimeisin miesystävä oli käymässä luonani ja näki ruokapöydällä huuhdellun (kierrätykseen menevän) raejuustopurkin. Hän siirsi sen roskikseen, ilmeisesti auttamistarkoituksessa kun ei tiennyt, että purkki on menossa erilliseen muovinkierrätys-astiaan. "HEI, ÄLÄ LAITA SITÄ ROSKIIN", kivahdin miehelle kiukkuisesti. Mies hymyilee lammasmaisesti: "aah mä yritin vähän auttaa... miksei laiteta roskiin?" "KOSKA MÄ SANON NIIN". "Ah, okei juuu". Myönnän, huonoa käytöstä multa tiuskia noin, enkä kavereille puhukaan yleensä noin. Mutta pohjimmiltani toivoin, että mies olisi tuossa tilanteessa ärähtänyt, että hänelle ei puhuta noin ja tarvittaessa tehostanut sanomaansa vaikka läpsäyttämällä pepulle. Ei, en kannata väkivaltaa, mutta mulla on iso treenattu takapuoli, siinä ei joku läpsäisy tuntuisi paljoa; olisi enemmän symbolinen juttu.

Tämä siis oli vain yksi esimerkki. Sama eksä mm. halusi laittaa vastuuta mulle omista päätöksistään. Toivoi, että olisin tehnyt muutamia isoja päätöksiä hänen työhönsä liittyvistä valinnoista vaikka mulla ei ole mitään osaamista tai kykyä päättää täysin vierasta ammattialaa koskevista jutuista. Samoin mun olisi pitänyt päättää hänen aiemmasta suhteesta olevien lasten harrastuskuvioista, ilman lasten tai tilanteen tuntemusta. Opiskeluvuosien ex poikaystävä toivoi, että olisin valvonut hänen tenttiin lukemista ja jos ei suju aikataulun mukaisesti niin olisi pitänyt dominamaisesti näpäyttää viivottimella sormille. Tuo ex myös kuvitteli, että olen pohjimiltani joku miesten alistamisesta nauttiva domina ja oli siitä ilmeisen innoissaan. En itse osannut (enkä osaa oikein vieläkään) kertoa miehille, että vaikka näytän itsevarmalta ja vahvalta, en todellakaan halua ottaa dominoivaa tai edes tasa-arvoista asemaa parisuhteessa.

Tiedän, että tämä aihe herättää ärtymystä ihmisissä, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, jos on tähän teemaan liittyen.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity jonoon.

Suurin osa teistä "feministisistä ja liberaaleista" naisista haluaa todellisuudessa olla miehelle alisteisia. Tämä ilmenee mm. matelemisena naisia alistavien vieraiden kultturien edessä.

Joskus seksiä hakiessa huomasin että varmin merkki alistumisfantasioista oli se jos nainen ilmoitti olevansa feministi. Mitä kovempi feministi, sitä enemmän haluttiin että mies ottaa ja rankaisee.

Harmi vain kun meitä miehiä ei kiinnosta ottaa maskuliinista roolia naisen kanssa joka ei ole feminiininen, vain siksi että te haluaisitte tuntea olevanne naisellisia "mieheen verrattuna".

Vierailija
22/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolla kohtelulla en tarkoita mitään pettämistä yms. vakavaa, enemmän tyyliin satunnaista tiuskimista ja kiukuttelua tyhjästä.

ap 

No edelleen tyhjästä kiukuttelija ja tiuskija ei ole vahva eikä edes vahvalta vaikuttava, vaan ihan vain ääliö ja ääliöltä vaikuttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatkohan ihan oikeasti haluta... Mutta se on hauska fantasia. Yritysjohtajatkin usein fantasioi dominoista, jatkuva vastuu uuvuttaa niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
24/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap joutunut jo aiemmissa perhesuhteissasi pakotetuksi pärjääjän rooliin? Jos olet, niin sinut helposti uusissakin ihmissuhteissa nähdään samalla tavalla. Roolisi ihmissuhteissa muuttuu vain silloin, jos alat tuoda enemmän esiin omaa tarvitsevuuttasi.

Vierailija
25/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blablabla...

Huono trolli.

Sanon silti että tässä on nyt vahvuus ymmärretty ihan väärin. Vahvat eivät kohtele toisia huonosti. Heidän ei tarvitse. Eikä ihmiselle koskaan ole hyväksi olla kantamatta vastuuta itsestään.

Arvasin, että näitä trolli/provo huutelijoita tulee, sen verran herkkä aihe ilmeisesti. Mitä tulee vahvuuteen, niin koen enemmän olevani vahvalta vaikuttava kuin aidosti vahva ja itsevarma. Annan vaan sellaisen kuvan, mikä ilmeisesti houkuttelee vääränlaisia miehiä. Ja voin muuten vakuuttaa, että dominoivaa naista toivomia miehiä on muuten yllättävän paljon!

Huonolla kohtelulla en tarkoita mitään pettämistä yms. vakavaa, enemmän tyyliin satunnaista tiuskimista ja kiukuttelua tyhjästä.

ap 

Submissiivisia miehiä on n. 20-25%.

Dominoivia naisia ehkä kymmenesosa tuosta.

Mutta niin kuin aikaisemmassa viestissä sanoin, jos haluat dominoivan ja maskuliinisen miehen niin sinun tulee olla submissiivinen ja feminiininen. Useimpien naisten ongelma on siinä että he haluavat olla vahvoja naisia sitten alistuvat vielä vahvemmalle miehelle.

Maskuliininen mies ei halua naista joka kilpailee hänen kanssaan maskuliinisuudessa siinä toivossa että mies lopulta voittaa, vaan avoimesti alistuvan naisen. Maskuliinisuus ja feminiinisyys ovat magneetit jotka vetävät toisiaan puoleensa. Harmi vaan kun feministit eivät osaa eivätkä halua olla sellaisia, vaikka haluaisivat alistua :D

Vierailija
26/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua miestä perheen pääksi, vaan normaalin tasa-arvoisen suhteen, jossa miehellä on oma tahto ja vahva itsetunto.

Hieman eri asioita.

Vierailija
27/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla liberaali ja feministi yhtä aikaa? Miten voi kannattaa vapautta ja jotain totalitarista aatetta?

Vierailija
28/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska provo. Varsinkin tämä kohta sai hymyn huulille:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pohjimmiltani toivoin, että mies olisi tuossa tilanteessa ärähtänyt, että hänelle ei puhuta noin ja tarvittaessa tehostanut sanomaansa vaikka läpsäyttämällä pepulle. Ei, en kannata väkivaltaa, mutta mulla on iso treenattu takapuoli, siinä ei joku läpsäisy tuntuisi paljoa; olisi enemmän symbolinen juttu.

nämä trollikommentit kiteyttää aika hyvin sen, miksi tästä teemasta on tosi vaikeaa puhua miehille, kun ajatuksenakin monille niin hassu ja mahdoton.

ap

Anteeksi. Aloituksen teksti oli vain niin kauttaaltaan typerä, että uskoin tosissani sinun olevan trolli.

-se toinen joka epäili provoksi

Vierailija
29/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua miestä perheen pääksi, vaan normaalin tasa-arvoisen suhteen, jossa miehellä on oma tahto ja vahva itsetunto.

Hieman eri asioita.

Ap:
Mutta pohjimmiltani toivoin, että mies olisi tuossa tilanteessa ärähtänyt, että hänelle ei puhuta noin ja tarvittaessa tehostanut sanomaansa vaikka läpsäyttämällä pepulle.

Minäkin olen kyllä huomannut että tämä on naisten mielestä normimeininkiä. Tasa-arvoinen mies on tossukka, naista alistava perseelle läpsivä mies itsevarma ja hyvä.

Vierailija
30/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blablabla...

Huono trolli.

Sanon silti että tässä on nyt vahvuus ymmärretty ihan väärin. Vahvat eivät kohtele toisia huonosti. Heidän ei tarvitse. Eikä ihmiselle koskaan ole hyväksi olla kantamatta vastuuta itsestään.

Arvasin, että näitä trolli/provo huutelijoita tulee, sen verran herkkä aihe ilmeisesti. Mitä tulee vahvuuteen, niin koen enemmän olevani vahvalta vaikuttava kuin aidosti vahva ja itsevarma. Annan vaan sellaisen kuvan, mikä ilmeisesti houkuttelee vääränlaisia miehiä. Ja voin muuten vakuuttaa, että dominoivaa naista toivomia miehiä on muuten yllättävän paljon!

ap 

Submissiivisia miehiä on n. 20-25%.

Dominoivia naisia ehkä kymmenesosa tuosta.

Mutta niin kuin aikaisemmassa viestissä sanoin, jos haluat dominoivan ja maskuliinisen miehen niin sinun tulee olla submissiivinen ja feminiininen. Useimpien naisten ongelma on siinä että he haluavat olla vahvoja naisia sitten alistuvat vielä vahvemmalle miehelle.

Maskuliininen mies ei halua naista joka kilpailee hänen kanssaan maskuliinisuudessa siinä toivossa että mies lopulta voittaa, vaan avoimesti alistuvan naisen. Maskuliinisuus ja feminiinisyys ovat magneetit jotka vetävät toisiaan puoleensa. Harmi vaan kun feministit eivät osaa eivätkä halua olla sellaisia, vaikka haluaisivat alistua :D

Tämä taas lienee aapeen varsinainen persoona. P++ka on ainakin ihan saman tasoista.

Vierailija
31/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri asioita.

Ap:
Mutta pohjimmiltani toivoin, että mies olisi tuossa tilanteessa ärähtänyt, että hänelle ei puhuta noin ja tarvittaessa tehostanut sanomaansa vaikka läpsäyttämällä pepulle.

Minäkin olen kyllä huomannut että tämä on naisten mielestä normimeininkiä. Tasa-arvoinen mies on tossukka, naista alistava perseelle läpsivä mies itsevarma ja hyvä.

Perseelle läpsiminen omalta kullalta on ihan kivaa, ja jos Ap käyttäytyy kuin aivoton kakara, siihen tulee voida vastata eikä alistua.

Tosin uskon ap:n olevan trolli minäkin, koko juttu oli vain niin typerästi kirjoitettu.

T. Tasa-arvoisessa suhteessa oleva nainen

Vierailija
32/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri asioita.

Ap:

Perseelle läpsiminen omalta kullalta on ihan kivaa, ja jos Ap käyttäytyy kuin aivoton kakara, siihen tulee voida vastata eikä alistua.

Tosin uskon ap:n olevan trolli minäkin, koko juttu oli vain niin typerästi kirjoitettu.

Täällä oli joskus hauska trolli tästä aiheesta, joku uskonnollinen nainen, joka eli jossakin kummallisessa alistussuhteessa.

Sen mies tunki sille jotain buttplugeja pitkin päivää, sitoi sen jalkoja (??), niiden lapset joutuivat katsomaan kotona niiden juttuja, buttplugäitiä sidottuine jalkoineen jne.

Vierailija
33/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin vissiin joku kompleksi itsesi kanssa. Olet ilmeisesti sellainen "vahva nainen", independent woman, kuin yksi miehistä? Olet idealisoinut maskuliinisen vahvuuden ja liität heikkouden naiseuteen. Et voi sietää heikkoutta, joten uskottelet itsellesi olevasi voimakas. Äitisuhteen ongelmaa?

Tuota kontrollointipyrkimystä ja alistamisen halua voi työstää esim. terapiassa, johon voi saada kela-korvauksen.

Vierailija
34/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on pakko vinkata. Eksäni oli kova läpsimään pepulle ja muutenkin keksimään kaikesta seksiä. Voin antaa yhteystiedot, mulle riitti.

Vierailija
35/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina kun joku tuo esiin tuon ajatuksen maskuliinisuudesta vs feminiinisyydestä, seuraa alaspeukutusta?

Ei se mene niin että maskuliininen mies haluaisi naisen "jossa on haastetta", kilpailisi tämän kanssa ja osoittaisi miehekkyytensä voittamalla naisensa.

Ette tekään innostu kisaamaan neitimäisen miehen kanssa feminiinisyydessä, vai mitä?

Se on voi voi. Jos haluaa maskuliinisen miehen, pitää olla feminiininen. Ja päin vastoin. Ap:kin on vihdoinkin tajunnut mistä kiikastaa.

Vierailija
36/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina kun joku tuo esiin tuon ajatuksen maskuliinisuudesta vs feminiinisyydestä, seuraa alaspeukutusta?
Ei se mene niin että maskuliininen mies haluaisi naisen "jossa on haastetta", kilpailisi tämän kanssa ja osoittaisi miehekkyytensä voittamalla naisensa.

Ette tekään innostu kisaamaan neitimäisen miehen kanssa feminiinisyydessä, vai mitä?

Ei kukaan halua "taisteluparisuhdetta", se on itsestäänselvää.

Ei sua alapeukuteta tuon takia, vaan sen takia, että ilmaiset asian redpilljargonilla.

Vierailija
37/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman eri asioita.

Ap:

Ei ketään kiinnosta olla mies joka pitää kuria aivottomalle kakaralle.

Jos ap:n mies on alistuva, se ehkä tykkää kun ap alistaa.

Jos ap:n mies on dominoiva, se etsii naisen joka alistuu luonnostaan eikä haasta miestä lapsellisiin valtakamppailuihin.

Vierailija
38/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään kiinnosta olla mies joka pitää kuria aivottomalle kakaralle.

Näistä jutuista usein unohtuu se, että nuo läpsimistä haluavat naiset asettaa todella raskaan taakan sen miehen harteille, läpsiä ja kurittaa vähän tuhmaa naista, ehkä sängyssä mukavaa, jos tykkää, mutta muuten vain raskasta ja tylsää.

Vierailija
39/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi nainen joka on kyllästynyt nykysuuntaukseen. Tämä apn kuvailema asia on ruotsissa jo arkipäivää ja rantautuu näköjään tännekkin. Miksi me naiset ei osata päättää mitä me halutaan?

Vierailija
40/58 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehenä vastaavassa tilanteessa.

Nainen jota tapailin, alkoi dominoimaan - mutta ei alkuunkaan seksikkäällä vaan justiinamaisella ja nalkuttavalla tavalla.

Ilmoitin että nyt riittää, leipäläpi umpeen kiitos. Naisen poskille nousi puna ja ilme kertoi että tämä oli mitä haluttiin.

Tuli ehkä ikävänä yllätyksenä kun seuraavaksi kerroin ettei sovita yhteen ja tämä päättyy nyt.

Minä kun olen submissiivinen mies joka nauttii siitä kun nainen dominoi :D

Päivän opetus, älä esitä toisenlaista kuin olet.

(ihan oikeasti tositarina)