Minkä eläimen ääntely miellyttää?
Tykkään kissojen nau’unnasta ja tiikerien karjunnasta?
Minkä eläimen ääntelystä te tykkäätte?
Kommentit (30)
Kissan kehräys ja hevosen hörähtely.
Teeren pulputus sekä riekon pärpätys ja kiroilu.
Kapustarinnan vihellys Lapin luonnossa.
Oravan naksutus ja palokärjen miesvauvaitku.
Peipposen liverrys yksi ihanimmista äänistä. Ajatelkaa että kävelette yksin kesäisessä metsässä, kuuluu vain omien askeltenne ääni polulla ja joku hyönteinen surisee ohi, ja sitten kuuluu tämä: https://suomenluonto.fi/uutiset/kuuntele-peipon-aanessa-maailman-riemu/
Myös mustarastaan laulusta tykkään ja kesäiltoina tervapääskyjen kirkunasta taivaalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kuikan huutelu tyynenä kesäiltana <3
Tasmanian piru aka pussiahma. Kuulostaa ihan Aleksi Laiholta ja tykkään Bodomista.
Lehmän ynähtely kun se aamuisin tervehtii hoitajaansa,ja sen ammunta kun se vastaa kesällä laitumella kun sitä kutsuu,ja iltaisin navetassa kun eläimet on syöneet ja asettuneet makuulle ja on hiljaista se lehmien märehtimisen ääni ja puhahtelu ja tyytyväinen huokailu.
Lehmän pieru on eriskummallinen kokemus.
Se, kun tiikerinpentu naukuu yrittäessään karjua.
Koiran äänet ovat lähellä sydäntäni. En ymmärrä miten tälläinen maa kuin suomi kehtaa olla keskustelupalstan aiheen ensimmäisissä kommenteissa enemmän kissojen kuin koirien kannalla. Definitly first amerika, then finland.
Vierailija kirjoitti:
Koiran äänet ovat lähellä sydäntäni. En ymmärrä miten tälläinen maa kuin suomi kehtaa olla keskustelupalstan aiheen ensimmäisissä kommenteissa enemmän kissojen kuin koirien kannalla. Definitly first amerika, then finland.
Täytyy lisätä tähän että olen nähnyt variksien tehneen vihlovaa ääntä talon metallisesta savupiipusta tahallaan. Skitsoimmat asiat kaikesta mistä voi nähdä olen nähnyt suomessa eläinten suhteen.
Puliukkojen öriseminen on hauskaa kuunneltavaa, vaikka aikanaan lapsena vähän pelkäsinkin sitä.
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Puliukkojen öriseminen on hauskaa kuunneltavaa, vaikka aikanaan lapsena vähän pelläsinkin sitä.
Aika harmaata sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy lisätä tähän että olen nähnyt variksien tehneen vihlovaa ääntä talon metallisesta savupiipusta tahallaan. Skitsoimmat asiat kaikesta mistä voi nähdä olen nähnyt suomessa eläinten suhteen.
On tuo sinun kirjoitusasukin aika skitsoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo sinun kirjoitusasukin aika skitsoa...
Nyt meni yli hilseen.
Saukon ääni on mielenkiintoinen.