Mitä mieltä olette örinähevistä?
Tykkäättekö örinähevistä vai onko se hirveää kuunneltavaa?
Kommentit (29)
Kyllä sitä kuuntelee, mutta itse en valitse kuunneltavaksi.
Tykkään. Varsinkin Opeth vetää tyylillä. Kunnon räime korvanapeista ja lumimyrskyyn lenkille, Se on upeeta.
En tykkää örinästä. Ns. klassista heviä kuuntelen.
Alkaa naurattaa kun aikuiset "miehet" karjuu, kirkuu ja örisee.
Tykkään, ehdottomasti jatkoon! Niissä biiseissä on jopa sanat, voit googlata *biisin nimi* lyrics ja voi sitten itsekin öristä tai laulaa vähän heleämmällä äänellä. Itse yritän laulaa niitä aina oikein tyttömäisellä äänellä ja sitten miehen kanssa nauretaan ihan sikana:D (Minä 62 ja mies 65 vee.)
Tsiljoona kertaa parempia kuin mitkään räppärit!!!
Ihan parasta. Voittaa kaikki tuiskut ja keekit mennen tullen.
Hirveää kuunneltavaa. En suosittele kenellekään.
En tykkää! Ei ollut örinäheavya silloin kun Blue Cheer, Steppenwolf, Iron Butterfly, Led Zeppelin, Black Sabbath, Deep Purple, Uriah Heep ym. aloittivat. Nämä örisijät eivät olleet silloin vielä syntyneetkään.
Riippuu bändistä. Ajattara on hyvä, Dimmu teinimölinää. Noin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa naurattaa kun aikuiset "miehet" karjuu, kirkuu ja örisee.
Mulla tulee sietämätön myötähäpeän tunne örinästä. Olevinaan niin vakuuttavaa ja vihaista. Jotenkin vaan... noloa. Tunnetta (myös vihaisuutta) saa lauluun jostain ihan muualta kuin keinottelemalla ja esittämällä mölyapinaa.
Semmonen amorphis / opeth örinä on ihgua, koska musiikki on älykästä progemetallia, mutta ei kaikkea örinää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Varsinkin Opeth vetää tyylillä. Kunnon räime korvanapeista ja lumimyrskyyn lenkille, Se on upeeta.
Osaan kuunnella Free Jazzia, mutta Opeth-örinä ei avaudu mulle.
Ihan kauheaa, en ymmärrä sen ideaa lainkaan. Eikö siitä tule laulajalle kurkku kipeäksi?
Varsinkin Amorphis-tyyppinen örinä on mannaa sielulleni.
Se on hirveää kuunneltavaa.