Miesystävän seksihönkäily huvittaa/ärsyttää
Olen ollut seurustelusuhteessa ihanan miehen kanssa pian vuoden, ja vasta viime aikoina on alkanut kunnolla ärsyttämään tuo seksihönkäily. Eli mies yrittää välillä muuttaa itseään "seksikkäämmäksi" madaltamalla ääntään ja ns. hönkäilemällä muka seksikkäästi. Tämä varsinkin silloin kun soitamme toisillemme, mutta tapahtuu myös normaalissa keskustelussa. Olen jutellut miehen kanssa asiasta ja hänen suhtautuminen asiaan on lähinnä "tykkäät kuitenkin". Sitten loukkaantuu kun en pysty ottamaan vakavasti tai fiilis seksiin menee. Tätä on jatkunut alusta asti, mutta silloin se ei häirinnyt niin paljon. Liekö alkuhuuma hälvennyt vai mitä. Mitä tekisit tilanteessani?
Kommentit (34)
En kyllä pysty nyt tämän kuvauksen perusteella käsittämään, mitä on seksihönkäily? Alkaako mies siis huohottamaan kesken puheensa vai hönkäiseekö hän kesken lauseen ikään kuin hönkäistään vaikkapa silmälaseihin niitä puhdistettaessa?
Voisitko vaikka hönkäistä takaisin? Tai sitten naisellisen kimeällä äänellä uikuttaisit? En ole täysin varma millaisesta toiminnasta on kyse.
Nää "tykkäät kuitenkin"- miehet 👎
Ihme juttu että niille tulee ero aina ihan puskan takaa.
Hyii hönkäily varsinkin naamalle tai korvaan on hirveää. Ja tuollainen "teen typerästi ja jos kielletään, sanon että tykkäät kumminkin ja jatkan" on raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pysty nyt tämän kuvauksen perusteella käsittämään, mitä on seksihönkäily? Alkaako mies siis huohottamaan kesken puheensa vai hönkäiseekö hän kesken lauseen ikään kuin hönkäistään vaikkapa silmälaseihin niitä puhdistettaessa?
Apua. "Mitä KHHHHHHH syödään viikonloppuna, maistuisiko KHHHHHHH pihvi"?
Onko miehellä musta koko pään peittävä kypärä ja valosapeli?
Jos nyt ärsyttää niin varmasti ärsyttää myöhemminkin. T.kokemusta on. Lopun alkua?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vaikka hönkäistä takaisin? Tai sitten naisellisen kimeällä äänellä uikuttaisit? En ole täysin varma millaisesta toiminnasta on kyse.
Minä tekisin tuon ja nauraisin iloisesti päälle niin, että mies tajuaisi pölhön tilanteen. Hän voisi sille myös nauraa ja ei menettäisi kasvojaan. Jos hän siitä taas suuttuu, niin heippa vaan!
Vaikka en ymmärrä, mitä ap tarkoittaa, niin olen silti samaa mieltä, että ärsyttää tyyli" tykkäät kuitenkin". Jos ymmärryksessä on noin runsaasti vajetta eli ei tajua toisen sanomisia ja jatkaa vaan ei toivottua toimintaansa, olisi tapaamiset ohi nopeasti.
Ei auta kun jättää tuo hönkäilevä sika, kun hönkäilemättömiä miehiäkin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Hyii hönkäily varsinkin naamalle tai korvaan on hirveää. Ja tuollainen "teen typerästi ja jos kielletään, sanon että tykkäät kumminkin ja jatkan" on raivostuttavaa.
No niin on! Seurustelin aikoinani miehen kanssa, joka keksi yhtäkkiä alkaa leikkimään kissanpoikasta ja miukui aina kimakalla "söpöllä" äänellä, kun minä yritin puhua hänelle jotakin järkevää. Muutamia kertoja sitä kuuntelin ja sanoin, että lopettaa, mutta ei. Minä lopetin suhteen sitten ja mies asiaa kovasti ihmetteli.
Siis kuvittelevatko naiset että heidän toiminnassa ei ärsytä mikään? Tuo on minusta todella pientä verrattuna esim mystisiin mielialanvaihteluihin, mitä on ollut ainakin minun otannalla jokaisella naisella.
Mitä valitat ?! Saat kuitenkin seksiä ja ite olet kaverin siihen valinnut. Jos ei seura miellytä, pistä vaihtoon ! Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin on! Seurustelin aikoinani miehen kanssa, joka keksi yhtäkkiä alkaa leikkimään kissanpoikasta ja miukui aina kimakalla "söpöllä" äänellä, kun minä yritin puhua hänelle jotakin järkevää. Muutamia kertoja sitä kuuntelin ja sanoin, että lopettaa, mutta ei. Minä lopetin suhteen sitten ja mies asiaa kovasti ihmetteli.
Ei herrajumala. :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Siis kuvittelevatko naiset että heidän toiminnassa ei ärsytä mikään? Tuo on minusta todella pientä verrattuna esim mystisiin mielialanvaihteluihin, mitä on ollut ainakin minun otannalla jokaisella naisella.
Kuka alapeukuttaa tätä? Tuohan kertoo että henkäilyn sijasta miehen on ihan ok vaihdella mielipidettään ilman perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. "Mitä KHHHHHHH syödään viikonloppuna, maistuisiko KHHHHHHH pihvi"?
Onko miehellä musta koko pään peittävä kypärä ja valosapeli?
:D
Ei hitsi pitkästä aikaa nauran ääneen 😂😂 Ihan oikeesti kaikenlaisia miehiä sitä onkaan, seksihönkäilyt ja kissan maukumiset ja siinä yhdessä aloituksessa jatkuva pikkujäynän tekeminen. Apua!!!
Tulee mieleen kun Suomi-popilla joskus naurettiin jotain miesten ärsyttäviä seksitapoja. Joku nainen (jolla pieniä lapsia) kertoi että mies pyytää aina seksiä lässyttävällä pikkulapsen äänellä. Taitinko minäkin vähän tittiä 😭
Mutta vakavasti puhuen en kyllä jaksaisi yhtään, etenkin toi "tykkäät kuitenkin" kertoo jo asenteesta (ja kehitystasosta) ihan kaiken.
HÖÖ
M