Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mie rakastan niin tätä meilahtee :)

Vierailija
10.01.2019 |

Asuisin jos voisin, mutta ihanaa lomailla täällä pari yötä :)! On tää kyllä paras hotelli :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oijoi

Vierailija
2/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa 24/7 ruuhkassa, ratikan kirkunnassa ja autokaasuissa? Noh jokaisella oma maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää paikka on vienny mun sydämen :) oli ihanaa huomata että tässä hotellissa otetaan koiratkin ihanasti huomioon :) tänne tullaa takuulla uudestaan :)!!!

Vierailija
4/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ny toisen olla onnellinen ku kerranki on savolais flicka päässyt lomalle isoon kaupunkiin :)

Vierailija
5/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hotelli siellä on? Mun lapsi on Meilahdessa koulussa. Asua en haluaisi. Liikaa melua ja huono ilmanlaatu.

Vierailija
6/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiskun Anttiko se siinä moi.

Mie niin tutun kirjotuksen näin ja aattelin et Anttihan se siinä.

Miten Antti menee poikkiksen kanssa, entä kuinkas tulee pois, hehe hee tätä pohjosen huumoria,

Me sitä oltiin karigasniemellä sellainen hom opoppoo, että vieläkin poromiehet meitä kaiholla muistelee siellä jänkhällä.

Muistat sie Antti ku Niila leikki siun kanssa poronmunien kuohitsemista? Otti hamphaat suusta ja sua palleista puras ja lujaa, ainakin stondiksesta ja sun parkasusta päätellen.

Kuinka siellä huvikummussa on trafiikki käyny, onko paikat kipiänä vai muistakko muorin ohjeet kun sut muu nsukupuoliseks pienenä hoksas?

Litra Tummelia pe rsuksiin ennenkuin viihteelle lähet. Tietäähän sinut kun pääs on nuin sekasin, siis tukka.

Elä siitä välitä vaan tuiskua ja tuulta vaan sinne eiraan, eiku jakomäkeen, no vitt u sinne missä nyt oot hanipuppeli.

Vierailija
7/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hotelli siellä on? Mun lapsi on Meilahdessa koulussa. Asua en haluaisi. Liikaa melua ja huono ilmanlaatu.

Meilahti scandic :) oon kouvolasta en savosta :)

Vierailija
8/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuiskun Anttiko se siinä moi.

Mie niin tutun kirjotuksen näin ja aattelin et Anttihan se siinä.

Miten Antti menee poikkiksen kanssa, entä kuinkas tulee pois, hehe hee tätä pohjosen huumoria,

Me sitä oltiin karigasniemellä sellainen hom opoppoo, että vieläkin poromiehet meitä kaiholla muistelee siellä jänkhällä.

Muistat sie Antti ku Niila leikki siun kanssa poronmunien kuohitsemista? Otti hamphaat suusta ja sua palleista puras ja lujaa, ainakin stondiksesta ja sun parkasusta päätellen.

Kuinka siellä huvikummussa on trafiikki käyny, onko paikat kipiänä vai muistakko muorin ohjeet kun sut muu nsukupuoliseks pienenä hoksas?

Litra Tummelia pe rsuksiin ennenkuin viihteelle lähet. Tietäähän sinut kun pääs on nuin sekasin, siis tukka.

Elä siitä välitä vaan tuiskua ja tuulta vaan sinne eiraan, eiku jakomäkeen, no vitt u sinne missä nyt oot hanipuppeli.

Nooo nyt ei oo Antti kirjoittelee s :o

Vierailija
9/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ajteltuna on vähän syrjässä ytimestä, mutta jos sulla on koirat messissä, niin sitten on varmaan ihan jees, koska siitähän pääsee hyvin lenkkeilymestoille. Saatat törmätä Saleen ja Lennuun lenkillä! Hyvät lomat sulle :)

Vierailija
10/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äkkiseltään ajteltuna on vähän syrjässä ytimestä, mutta jos sulla on koirat messissä, niin sitten on varmaan ihan jees, koska siitähän pääsee hyvin lenkkeilymestoille. Saatat törmätä Saleen ja Lennuun lenkillä! Hyvät lomat sulle :)

Kiitti :) juu no kyl joo onhan tää vähän syrjässä.. Mut joo nähdään ehkä huomenna silloin seikkaillaan täällä ja hesas :)

Vierailija
11/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se hotelli on kiva, mutta meikku ei ole.

Vierailija
12/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti mä en oo ikinä ollu näin tyytyväinen mitä nyt oon. Tää on niin paras hotelli ikinä! Jos harkitsette ees meilahtee niin valitkaa ehdottomasti scandic!!

Vierailija
13/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kouvolatukka?

Vierailija
14/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meikus on parhaat kirjastot, baarit, henkkamaukat, mäkkärit, sokokset ja metrot!

Vierailija
15/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuisin jos voisin, mutta ihanaa lomailla täällä pari yötä :)! On tää kyllä paras hotelli :)

Älä hätäile kohta saat sieltä kämpän halvalla https://www.vauva.fi/keskustelu/3361900/asuntojen-hinnat-tulevat-tippumaan-paakaupunkiseudulla#comment-36507317

Vierailija
16/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilahti, kun rahat ei riittäneet Etu-Töölöön.

Vierailija
17/17 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että oot siellä, Kaikkosen Isossa Sairaalassa, sitäkin on jotkut hotelliksi sanoneet mutta eihän siellä saa koiria pitää.