Minkälainen paikka Marjaniemi asua?
Tiedän, että paikka sinänsä ihana, mutta mites lapsiperheelle? Onko leikkipuistossa muita lapsia, vai onko ihan " mummoutunutta" paikkaa. Ehkä muuttamassa sinne.
Kommentit (8)
Hailuodon Marjaniemi on tosi ihana paikka asua, luonto lähellä ja meri.
:-)
koulua? Vai onko lähimmät Itiksessä?
" Uimarannalla siellä me leikittiin, uimarannalla laivoja uitettiin, kun jostain mereltä huudettiin, se vuotaa kuiviin - se vuotaa kuiviin. Soutuveneen mä kaukana merellä näin, soutuvene tuli saaresta rantaan päin, ambulanssia sieltä huudettiin. Silloin marjaniemessä, silloin marjaniemessä. Vene tuli lähemmäs ja silloin näin, katsos toisten mä rantaan katsomaan näin, sitä näkyä en unohda milloinkaan silloin marjaniemessä. Veneen perässä retkotti alasti mies, veneen perässä istui se verinen mies ja se vene oli verta puolillaan, silloin marjaniemessä. Rannalle vene kiskottiin ja ne kietoi sen miehen pyyhkeisiin ja ne pyyhkeet oli hetkessä punaiset. Silloin marjaniemessä, silloin marjaniemessä"
kun meidän lapsen tarhassa kaksi lasta, jotka asuvat Marjaniemessä.
Asumme itse hHrttoniemessä. Mutta syyhän saattaa olla mikä tahansa, ei välttämättä se ettie tarhapaikkaa ole lähempänä.
Kauppoja tai mitään palveluja ei ole, ei edes kioskia. Mutta Itäkeskushan on lähellä. Koulua tai päiväkotia ei ole. Meidän koululainen käy Puotilan ala-astetta ja nuorempi on Itäkeskuksessa päiväkodissa.
Itse asuinalue on todella rauhallista. Uimaranta ihan lähellä ja puotilan venesatama.
Yksi bussi kulkee marjaniemen läpi.
Itse ollaan tykätty asua!