Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti jakoi minulle entisen asukkaan pakettikortin

Vierailija
10.01.2019 |

Aargh. Olen asunut tässä jo vuoden, mutta yhä välillä on tullut entisen asukkaan posteja, jotka tähän asti mainoksia. Nyt kuitenkin tuli pakettikortti. Mitä hemmettiä teen? Postiin kaksi kilsaa, en lähde tämän takia sinne, enkä edes voi kun kotona sairas lapsi. Minulle tulee postia ehkä kerran viikossa, joten jos teippaan oveen niin voi mennä monta päivää ennen kuin posteljooni huomaa. Ihan eri nimi lukee luukussa, ja muutokset asianmukaisesti tehty, mutta ei.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita postiin.

Vierailija
2/7 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole nykyään kuin joku pimpelipompelipalvelunumero, jonka automaattiseen valikkoon kuristuu. Ihmistä et langanpäähän saa, elävää ainakaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin numero on maksullinen. Tässä vika on postin, eli heidän pitää korvata puhelinkulut. Soittaisin suoraan pakettikortin saajalle ja sanoisin, että hoitaa asian postin kanssa. Pakettia säilytetään nykyään tosi lyhyt aika. Onkohan se kaksi viikkoa. Eli kiire tulee.

Mutta vaikka virhe ei ole oma, niin toisen postin pimittäminen on rikos.

Vierailija
4/7 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teillä on postilaatikko lähempänä kuin 2 km? Kirjoita korttiin että on edellisen asukkaan ja laita postilaatikkoon.

Vierailija
5/7 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään. Se paketti palautuu lähettäjälle joka voi sitten selvittää uuden osoitteen.

Vierailija
6/7 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä näitä muiden postin pitäjiä. Se on rikos. Tiedän ettei yksikään vanhaan osoitteeseen mennyt posti ole palautunut. Käyn kohta koputtelemassa siellä.

Vierailija
7/7 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö tuon ihan omasta päästäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän