Mikä miehen exää vaivaa?
Mies oli eronnut jo kauan ennen kuin aloimme seurustella, joten mistään pettämisestä ei ole kyse. Miehen kanssa ollaan nyt puolisen vuotta oltu yhdessä ja edelleen saan siltä naiselta viestejä kuinka olen vain nuori pillu eikä kukaan voi minua oikeasti rakastaa.
Onko se tosiaan niin kova paikka, että olen häntä ja miestä noin 15 vuotta nuorempi? Asiasta on sanottu monta kertaa, mutta ei tunnu menevän perille.
Kommentit (17)
Hieman samanlaisen kokenut, nainen myös exänä. Me oltiin vaan reagoimatta niin kyllä se siitä sitten parissa kuukaudessa laantui. Sääliksi kävi enemmänkin.
Jos olet joku 20-vuotias pikkulikka, ymmärrän exää täysin.
AP on mies, ja ap:lla ei ole naista, eikä koskaan tule. Aika menee palstalla avauksia tehtaillessa.
Katkera. Minä sain aikoinaan samanlaisia haukkuviestejä, vaikka olinkin tätä exää pari vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus.
Suru siitä, että mies niin tyhmä. Ikävöi häntä ja koittaa saada sinut järkiinsä. Mutta te teette niinkuin teette. Miksi otit noin paljon vanhemman miehen? T. nainen, jonka mies vaihtoi vanhempaan naiseen ja itse vaihdoin nuorempaan naiseen.
Säästä viestit ja kerro rauhallisesti omassasi, että aiot tehdä rikosilmoituksen. JOS siis nimittelee noin törkeesti jne muutakin maininnan arvoista on. Katselisin kuitenkin vielä tovin, jos rauhoittuis. Onko mies niin lapamato, ettei saa entistä kuriin? Toivottavasti tarinassanne ei ole lapsia mukana.
Surullinen ihminen noin roikkuva ressukka.
Miten sä jaksat jauhaa tätä samaa levyä päivästä toiseen?
Jos olet parikymppinen, exä on oikeassa. Aikuiset miehet ei rakastu pikkutyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet parikymppinen, exä on oikeassa. Aikuiset miehet ei rakastu pikkutyttöihin.
Ja tuo exä käyttäytyy rakastettavan aikuisen naisen tavoin? ohis
Mitä varten luet viestit? Miksi et laita estoon? Ei mitään järkeä exällä saati sinullakaan, jos vaivaudut ne lukemaan. Niin ei aikuisena tehdä.
Mä en ole miestäni kuin 5 vuotta nuorempi, mutta hänen exältään sateli viestejä pari vuotta. Saattoi lähetellä niitä muka miehen nimissä, miten mies rakastaa vain häntä, ei munlaista tyhmää akkaa.
Katkeruus.