Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi palsta vihaa Sara Sieppiä?

Vierailija
10.01.2019 |

Mitään pahaa hän ei ole kenellekään teistä tehnyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset panettelee.

Sara on todella kaunis ja silmä lepää hänessä ja  ajatus meinaa väkisin karata pikkutuhmalle puolelle.

Vierailija
2/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Kehuin hänen yhtä sisustuskuvaa, jota muut haukkuivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasta joku saa hyvän puolison. Laittaa kotia kauniiksi.

Vierailija
4/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes seuraa sieppiä missään ja silti musta tuntuu että häntä pakotetaan mun kurkusta alas. Kyllästyttää koko ihminen. Toinen vastaava on Nordinin rouva.

Vierailija
5/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha tapaus.

Vierailija
6/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti pakkosyöttää Sieppi uutisia?

Sarasta saa pinnallisen kuvan?

Sara avautuu netissä eroon liittyvistä jutuissa ja on vielä selvästi katkera ja pettynyt (syystäkin)

...mutta pitääkö henkilökohtaisia asioita revitellä julkisuudessa ja kertoa yksityiselämästä ja toisesta ihmisestä ilman lupaa? lapsellista avautua ja dissata entistä kun aikaa on kulunut jo tovi erosta...get over it... On kuitenkin aikuisen ihmisen oma päätös olla pettävän ja valehtelevan ihmisen kanssa, kukaan ei pakota niin turha valittaa..

Jotain tuosta väliltä

Vierailija
7/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hänen avautumisensa ovat hänen omassa blogissaan. Kuvat hänen omalla instagram-tilillään. Lehtijutut (IL/IS) on yleensä tehty referoimalla hänen blogiaan ja instakuviaan. Oma mielikuvani hänestä on herkkä ja positiivinen nuori nainen melko armottomassa julkisuusmaailmassa.

Vierailija
8/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet symppispisteiden keräykset tilityksellä. Haukkuu julkisesti exän eli yrittää tieten tahtoen pahaa sille. Itse seurustellu pettäjän kanssa, kyllähän sen koko kansa tiesi. Tuollainen turha heikkous ja tyhmyys ärsyttää. Itsellä jos olisi paska suhde niin sen jälkeen menisin nuolemaan haavoja läheisempien kesken ja ottaisin oppia suhteesta. Naurettavaa olisi julkaista fb-päivitys käyden likaiset yksityskohdat läpi kaikkien kanssa.

Vierailija
9/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiedä kuka se on, vaikea vihata.

Vierailija
10/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hänen avautumisensa ovat hänen omassa blogissaan. Kuvat hänen omalla instagram-tilillään. Lehtijutut (IL/IS) on yleensä tehty referoimalla hänen blogiaan ja instakuviaan. Oma mielikuvani hänestä on herkkä ja positiivinen nuori nainen melko armottomassa julkisuusmaailmassa.

Se on julkisuudessa ihan omasta tahdostaan?

Vierailija
11/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa.

Vierailija
12/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa ja oli kaunis, mutta on vähän tyrkky. Jo ne jääkiekkoilijajutut aikoinaan sai epäilemään että juoksee vain rahamiesten perässä.

Vierailija
13/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveet symppispisteiden keräykset tilityksellä. Haukkuu julkisesti exän eli yrittää tieten tahtoen pahaa sille. Itse seurustellu pettäjän kanssa, kyllähän sen koko kansa tiesi. Tuollainen turha heikkous ja tyhmyys ärsyttää. Itsellä jos olisi paska suhde niin sen jälkeen menisin nuolemaan haavoja läheisempien kesken ja ottaisin oppia suhteesta. Naurettavaa olisi julkaista fb-päivitys käyden likaiset yksityskohdat läpi kaikkien kanssa.

Sara on julkisuuden henkilö, niin moni odottaa kommentointia, että hän haluaa kuitenkin itse antaa lausunnon kuin että juorut vain leviävät muutoin.

Että vähän erilainen on tilanne, kuin silloin, kun sinä Tiina Tavis eroat. Tosin kyllä jotkut laittavat facebookkiin myös jonkinlaisia päivityksiä siitäkin, kun vaikka pitkä liitto on päättynyt.

Vierailija
14/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on julkisuudessa ihan omasta tahdostaan?

On julkisuudessa eri syistä, esim. suhteidensa ja työnsä vuoksi.

Iltapäivälehdet ja seiskat sun muut kuitenkin kirjoittelevat hänestä, koska tuollaiset jutut myyvät. Ei julkisuudessa oleva voi itse päättää julkisuudesta tai siitä, mitä lehdet kirjoittelevat. Miksi palstamamman on niin vaikea tätä ymmärtää?

Vierailija
15/16 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Sara on kaunis ja tuntuu sydänkin olevan oikealla paikalla. Herkkä ja tunteva upea nuori nainen.

Ei todellakaan turha. Tärkeä ihminen läheisilleen ja faneilleen. Mustakin on toisinaan ihan kiva kattella hänen kuviaan. Olihan ne joulusisustuskuvat kauniita.

Kurjaa, että hänellä on huono onni rakkaudessa.

Vierailija
16/16 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse siitä että arvostellaan Saraa vai arvostellaan hänen mainostamaansa elämäntyyliä? Minua ainakin ärsyttää se, että Sara itsepintaisesti kieltäytyy ymmärtämästä jutun juurta, vetää herneet nenään kysymyksistä joihin et osaa vastata ja toisaalta sietää Instassaan mitä limaisimpia kommentteja, kunhan niissä vain on tarpeeksi sydämen kuvia perässä. Ja ärsyttävää kieltämättä myös se, että kolmekymppinen nainen käyttäytyy ja kirjoittaa kuin pis sis.