Ohhoh Sara Sieppi avasi lisää eroaan Roopesta... Kyllä meni todella maku siihen häikäilemättömään häiskään
Kommentit (24)
Tämähän avautuu ihan säännöllisesti, ja aina se on muka viimeinen kerta...
Vierailija kirjoitti:
Tämähän avautuu ihan säännöllisesti, ja aina se on muka viimeinen kerta...
Niinpä. Ei jotenkin yllättänyt että tälläinen helmoista purkaus julkaistiin samana päivänä kuin Roopen uusi suhde. Noh, katsojia blogiinhan se tuo.
No kyllä sen kaikki tietävät, mikä juoppo retku toi Roope on. Ilman Saran avautumisia. Olihan se biisi äidillekkin häikäilemätön ja mikä juttu se oli, ettei Roope pidä äitiinsä yhteyttä Saran pelon vuoksi? No nyt Sara ei ole enää pelkäämässä, onko Roope ottanut yhteyden niin rakkaaseen äitiinsä, jota niin kaipaa?
Miten Roope hyötyy tästä uudesta naikkosesta, joka ei edes ole minkään näköinen? Raha?
Ei tällä siepollakaan kaikki kotona ole, kun pitää somessa jakaa kaikki ei hänkään varmaan niin puhdas ole kun mitä antaa ymmärtää
Eihän se mitään ole avautunut. Törkeää käytöstä Roopelta ja tuolta uudelta tyttikseltä.
Roope aloittanut itse heidän suhteesta keskusteluja jodelissa? Ihme hyypiö, ei saa kyllä tarpeekseen julkisuudesta. No julkisuudestahan nämä toki molemmat elävät, mutta tuo nyt on jo jotenkin pakonomaista.
Jotenkin se mielikuva jäänyt tuosta suhteesta, että Roope piti Saraa jonain palkintona, sai iskettyä missin, mutta ei ollut kiinnostunut tästä pätkääkään ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Roope hyötyy tästä uudesta naikkosesta, joka ei edes ole minkään näköinen? Raha?
Oiskohan se ollu niin, että Sieppi on otettu suhteeseen vaan ulkonäön spekseillä eikä oikeaa yhteyttä ole ollut? En tiiä minkänäköinen Roopen uusi tyyppi on, mutta ehkä sillä on enemmän annettavaa kuin misseys.
Voi tulla yllätyksenä joillekin, mutta myös ei-niin-hyvännäköiset ihmiset voivat olla parisuhdemateriaalia.
Oudointa minusta, että kukaan nainen kiinnostuu miehestä jolla on mikroskooppisen pieni pää.
Onneks Sara pääsi tuon isännän ”otteesta”. Turha edes toivoa, että Roope petraisi uuden naisen kanssa, eiköhän sama meno jatku.
Kuka se toinen Putous-porukasta sitten? Mikäs se yksi punatukkainen näyttelijätär oli...? Mutta ei tainnut olla putouksessa...
Miksi pitää somessa käydä läpi tälläistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan se ollu niin, että Sieppi on otettu suhteeseen vaan ulkonäön spekseillä eikä oikeaa yhteyttä ole ollut? En tiiä minkänäköinen Roopen uusi tyyppi on, mutta ehkä sillä on enemmän annettavaa kuin misseys.
Voi tulla yllätyksenä joillekin, mutta myös ei-niin-hyvännäköiset ihmiset voivat olla parisuhdemateriaalia.
Roope haluaa seurustella teatterikorkean käyneen näyttelijän kanssa koska on itse wannabe-näyttelijä.
Uteliasutelias kirjoitti:
Kuka se toinen Putous-porukasta sitten? Mikäs se yksi punatukkainen näyttelijätär oli...? Mutta ei tainnut olla putouksessa...
Blondi Helmi-Leena jotain. Ei jäänyt pahasti mieleen.
Mua ihmetyttää miksi Saran pitää avautua koko ajan Roopesta? Antas jo olla. Pettureita on joka puolella. Eivät olleet sopiva pari, sen näki kaikki ulkopuoliset. Jatka elämää Sara ja samoin Roope. Roopen naama on ollut vähemmän lehdissä eron jälkeen mikä hyvä Roopen itsensä puolesta jos tahtoo uskottavuutta. Kaikkea ei kannata jakaa koko suomen kanssa. Julkisuus voi lopulta kääntyä itseä vastaan.
Jokainen voi ihan keskenään miettiä, miltä itsestä tuntuu, kun rakastaa ja toinen uittaa vehettään vieraissa rööreissä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin se mielikuva jäänyt tuosta suhteesta, että Roope piti Saraa jonain palkintona, sai iskettyä missin, mutta ei ollut kiinnostunut tästä pätkääkään ihmisenä.
Näin mäkin luulen. Plus että missipuoliso ei varmaan ollut mikään meriitti noissa Roopen wannabe-taidejengeissä ja hän vaikuttaa tyypiltä joka tavoittelee uskottavuutta muiden silmissä.
Musta oli hyvä kommentti saralta. Ja oon 35.
Itselläni oli samanlainen mies. IHANAA ETTÄ VIIMEINKIN EROSIMME AIKANAAN. Sama juttu että mies lopulta "päätti" että erotaan. Todella häikäilemätön ihminen voi valehdella kaikesta ja saada syyllistettyä toisen ihmisen aivan ilman syytä. Se joka ei ole tuota kokenut, hyvä.
Itse en uskaltaisi tehdä tuollaista julkista kirjoitusta. Olin vaan hiljaa ja sanoin että kaikki on hyvin.
Ja tosiaan onkin. Ero oli elämäni paras tapahtuma. Olen onnellinen kun herään. Onnellinen kun menen nukkumaan. Onnellinen kun menen töihin ja kun tulen takaisin.
Asioita ei tosiaan osaa arvostaa ennenkuin ne menettää. Nykyään olen oikea positiivisuuden perikuva.
Myyrään...