Friikkiäidit, kertokaapa omat nolot juttunne!
Olin esikoiseni synnyttyä todellinen friikki, koska halusin tehdä kaiken oikein. Ei tietysti helpottanut yhtään että neuvoja sateli tuon tuosta muilta äidiltä ja isovanhemmilta.
Toisen kanssa olin jo tosi rento, mutta kyllä edelleen naurattaa omat epävarmuuteni.
-tein vauvalle vain tuoretta ruokaa, eli joka päivä uudet soseet. Kun aloitin liharuuan tarjoamisen, ostin lihatiskiltä juuri sen 50g lihaa mitä reseptiin tarvittiin. Vitsi mikä tauno olen ollut :D järki ei varmaan paljoa päätä pakottanut.
-imetys ei siinä stressitilassa alkanut oikein sujua. Maito ei noussut ajoissa ja vauva oppi juomaan pullostakin. Keitin ja pesin pullot joka syötön jälkeen. Pelkkä virutus ei riittänyt vaikka syöttövälit oli tosi lyhyet.
-pesin vauvan vaatteet erikseen vuoden ajan ja silitin tunnollisesti ihan kaikki vaatteet. Jopa rätit.
Näitä riittäisi..
Muutuin yhtäkkiä sellaiseksi, että halusin koko ajan tavata ihmisiä ja aloin pukeutua väreihin. Oikeasti en edes pidä ihmisistä ja pukeudun mustaan. Pikku hiljaa normalisoiduin.