Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen alue on maunula?

Vierailija
10.01.2019 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä oletko alkoholisti vai et.

Vierailija
2/39 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies eli siellä lapsuutensa. Muistelee lämmöllä ja haikailee yhä takaisin :D Tosi paljon kaupan kulmilla riittää juoppoja, mutta oikeasti se on mun mielestä ihan rauhallinen alue. Juoppoja kun on melkein kaikissa Helsingin kaupunginosissa, kuuluvat katukuvaan.

Hyvä matikkalukio siellä on myös, serkkuni käy sitä parhaillaan ja tykkää kuulemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. Maunulan S-Market on yksi masentavimmista paikoista missä oon käynyt

Vierailija
4/39 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bar 62 on paras. Suosittelen lämpimästi

Vierailija
5/39 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alue, josta on hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan.

Ennen vähän narkkimaineessa, mutta nykyään ei. Tietysti lähellä Paloheinän ja Pakilan asukkaat katsovst nenän vartta pitkin Maunulan kerrostaloja.

Vierailija
6/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Maunula rauhoittunut?

Vierailija
7/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä hengissä pysyy kun varovasti liikkuu.

Vierailija
8/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan pian pois. Muutama vuosi riitti tätä lähiötä. Missään ei ole näin paljon tupakoitsijoita, kiljuvia huonosti kasvatettuja ipanoita ja juoppoja. Palvelutkin aika nihkeät ja pitkä matka joka paikkaan.

En tajua alueen hypetystä, kupla se on. Nuoret perheet löytää täältä edullisen asunnon mutta kannattaako täällä isompia lapsia kasvattaa, onkin eri asia.

Vierailija
9/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutan pian pois. Muutama vuosi riitti tätä lähiötä. Missään ei ole näin paljon tupakoitsijoita, kiljuvia huonosti kasvatettuja ipanoita ja juoppoja. Palvelutkin aika nihkeät ja pitkä matka joka paikkaan.

En tajua alueen hypetystä, kupla se on. Nuoret perheet löytää täältä edullisen asunnon mutta kannattaako täällä isompia lapsia kasvattaa, onkin eri asia.

Tuskin se Kontulaa pahempi voi olla.

Vierailija
10/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on keskimääräistä enemmän Maunuja. Myös Maunoja on aika runsaasti. Sen sijaan Mikot, Pertit ja Kalevit eivät Maunulassa juuri viihdy. Pari Sirpaa on tavattu sekä muutama Arjuska. Kesällä saattaa olla vilkkaampaa.

Vierailija
11/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

Lapsiperheen ei kannata muuttaa Maunulaan. Siellä on samassa pkssa ja koulussa kolmannen polven (tulevat) narkomaanit.

Olen itse asunut Maunulassa 90-luvulla, ja iso osa samanikäisistä jäi sinne jatkamaan vanhempiensa päihdeperinteitä.

Nämä nykyisin sinne muuttavat perheet ovat muualta kuin Stadista alunperin, eivätkä ymmärrä millainen paikka oikeasti on kyseessä.

Vältä kuin ruttoa.

Vierailija
12/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirjo Krouvia ei ole enää!

Vierailija
13/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunula tarvitsee uuden pirjon!

Vierailija
14/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alueesta ole enää hyvää sanottavaa?

Vierailija
15/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Månsas Cityssä vv 88-96. Hienoa aikaa, vaikka narkkeja ja juoppoja oli silloinkin.. Alueella oli kivat puistot ja metsäreitit,joita kuljimme lasten ja koiran kanssa. Ei ollut pelottavaa, 5-v lapseni kävi viereisessä Elannossa yksinään. Nykytilanteesta en tiedä. Minulla oli omistusasunto hyvässä yhtiössä wanhan Maunulan puolella. Maunula on nyt uusi Kallio.

Vierailija
16/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maunula on nyt uusi Kallio.

Tuskin sentään baareja sekä yökerhoja löytyy kuten Kalliosta. Sehän kallion tekee.

Vierailija
17/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Maunulassa luteita?

Vierailija
18/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään uusi Kallio. Kalliossa on toki juoppoja ja narkkeja kuten Maunulassakin, mutta tunnelma Kalliossa on urbaani ja nuorekas, boheemi, kun Maunulassa vain väsähtänyt. Juopotkin on pääosin vanhempaa vuosimallia.

Asuin Maunulassa pari vuotta ja en kyllä tykännyt juuri tuon nuhjuisuuden ja juoppojen ja kaupungin taloissa m*mujen takia. Minulla pieni koira jota pitää ulkoiluttaa moneen kellonaikaan enkä oikein tykkää pimeällä kulkea paikoissa joissa noita juoppoja ja nistejä pyörii. Muutin rauhallisempaan ja luonnonläheisempään kaupunginosaan sieltä sitten.

Vierailija
19/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala. Maunulan S-Market on yksi masentavimmista paikoista missä oon käynyt

Milloin kävit, ennen vai jälkeen 2014,jolloin rakennettiin uusi S-market?

Vierailija
20/39 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä paikka se on.