Huolestunut isi!!
Vaimoa saattoi äsken puraista käärme ulkona, sillä kädessä on kaksi pureman pistettä ja ranne kutisee ja käsi alkoi puutumaan. Hän meni juuri äsken sairaalaan tutkittavaksi. Olen tilanteesta huolissani, sillä hän on raskaana viikoilla 34 ja mietin että vaikuttaako mahd. purema lapseen ja raskauden kulkuun jotenkin??
Kommentit (7)
ja laskenut myrkkynsä käteen, ei se vauvalla vaaratontakaan ole. Tsemiä sinne, tulethan kertomaan miten vaimo ja vauva jaksavat!
Kyyn purema on vaarallinen myös ei-raskaana olevalle.
Miten, ette ole varmoja siitä puriko käärme vai ei? Käärmeen pureman pitäisi sattua? Tai miten ylipäätään käärme pääsi niin lähelle kättä?
Kyykäärmeen purema on vaarattomampi kuin yleisesti kuvitellaan. Lääkärihoitoa kyllä vaatii. Pikkulapsille hoitamattomana hengenvaarallinen, joten saattaa olla sikiöllekin vaarallinen. Myrkkyähän se käärme pistää elimistöön....
Koira jäi eloon ja kyseessä oli ihan tavallinen suomen pystykorva. En muista saiko lääkitystä.
Ja ihmettelijöille; voihan olla että kotona on isompia lapsia joita isän piti jäädä hoitamaan tms.
Nro 8; ihana tarina koirasta! Ne ovat aivan huippueläimiä:)
Minä olen kotona kahden alle neljävuotiaan lapsemme kanssa! koska emme sairaalankaan voi mennä!! ja tulin kysymään neuvoja, enkä vastaamaan teidän joidenkin petolintujen " ilkeäsävyisiin vastakysymyksiin" !!
ps. vaimo leikki lastemme kanssa maassa, josta ranne on käärmeelle helppo paikka!
Ja mitä sinä täällä teet?