Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette tavaroille joihin on vahva tunneside, mutta jota ei koskaan käytä tai tarvitse?

Vierailija
10.01.2019 |

Mikä auttaisi luopumaan tällaisista tavaroista, miten itse onnistuit? Mulla on esim kaikenlaista perittyä tavaraa joihin olen kiintynyt ja joita järjellä ajatellen en tarvitse, mutta ajatus niiden hävittämisestä tuntuu pahalta.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaroiden hävittämisellä huolehditaan kyllä tehokkaasti siitä, ettei sukuun pääse kertymään mitään arvoaan nostavaa keräilyomaisuutta....

Tästä viestistä tuli karmea olo.

Sukulainen kuoli reilu vuosi sitten. 

Hänellä oli paljon politiikkaa ja sotia koskevia kirjoja. Samoin karttakirjoja oli paljon.

Arvokkaimman karttakirjan pidin itsellä, mutta monta arvokasta olen myynyt pois, hinnan katsoin antikvariaatin sivulta ja laitoin itse hiukan matalammalla hinnalla myyntiin.

Nyt sitten alkoikin mietityttää, että kaikki kirjat olisi pitänyt säilyttää, vaikka aiheet ei itseä lainkaan kiinnostaneet...

Vierailija
42/42 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavaroiden hävittämisellä huolehditaan kyllä tehokkaasti siitä, ettei sukuun pääse kertymään mitään arvoaan nostavaa keräilyomaisuutta....

No ei sitä monella olisi muutenkaan. Itse kun selvittelin edesmenneen vanhemman sukulaisen omaisuutta, niin eipä sieltä mitään aarteita löytynyt. Ei mitään keräilyharvinaisuuksia, erityisen hienoja tai arvokkaita huonekaluja tai tauluja, ei kalliita koruja, designia tms. Ei niitä ole missäänhävitysvimmassa siivottu pois, vaan niitä ei ole koskaan ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla