Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaarattomia näppyjä voi alapäässä

Vierailija
10.01.2019 |

Olla?ajelin eilen karvat, kun pakko päästä tutkimaan mikä mua kutittaa alapäässä. Nyt llyty joku näppylä, mistä mä tiedän mikä se on ja onko vaaraton vai ei?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt lääkärissä näyttämässä, siten tiedät.

Vierailija
2/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti sisäänpäin kasvava karva, purista sitä niin kauan, että karva tulee ulos ja nyppää se sitten pois pinseteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtynyt karvatuppi tai talirauhanen. Jos on limakalvolla, voi olla muutakin.

Naisella voi tulehtua Bartholin rauhanen emättimen suulla.

Vierailija
4/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ajelit niin voit saada lisää näppyjä, kun ihokarvojen tupet voi tulehtua. Sänkikin kutittaa.

Alkuperäinen näppy voi olla myös tulehtunut karvatuppi, mutta lääkäri sen tietää. Jos on ihan paiseeksi asti päässyt niin lääkäri voi sen puhkaista hygieenisesti.

Herpes? kondylooma? Vyöruusu? Minulla tuli kipeä rakkulaiben alue häpyhuuleen, ei ollut herpes simplex vaan herpes zoster eli vyöruusu, johtui univelasta ja stressistä. Varmaan tosi harvinaista saada vyöruusi sinne, mutta siihen se nyt vain ilmestyi hermojuuresta lymyämästä. En tiedä miten epiosotomia asiaan vaikutti kun 3kk ennen olin sellainen tarvinnut tehdä synnytyksessä lapsen vuoksi. Eli vesirokon olen lapsena sairastanut.

Vierailija
5/5 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ajelit niin voit saada lisää näppyjä, kun ihokarvojen tupet voi tulehtua. Sänkikin kutittaa.

Alkuperäinen näppy voi olla myös tulehtunut karvatuppi, mutta lääkäri sen tietää. Jos on ihan paiseeksi asti päässyt niin lääkäri voi sen puhkaista hygieenisesti.

Herpes? kondylooma? Vyöruusu? Minulla tuli kipeä rakkulaiben alue häpyhuuleen, ei ollut herpes simplex vaan herpes zoster eli vyöruusu, johtui univelasta ja stressistä. Varmaan tosi harvinaista saada vyöruusi sinne, mutta siihen se nyt vain ilmestyi hermojuuresta lymyämästä. En tiedä miten epiosotomia asiaan vaikutti kun 3kk ennen olin sellainen tarvinnut tehdä synnytyksessä lapsen vuoksi. Eli vesirokon olen lapsena sairastanut.

Siis en ollut epiosotomiaa itse tehnyt vaan kätilön sen teki.