Big Brother Suomi 2019 OFFICIAL
Kommentit (32)
Ai kaivetaanko se haudasta? Ei kannattas.
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan se on hyvää viihdettä.
Jee!!!!!!!!!!
Ensi syksyn ankeille on jotain hauskaa tiedossa! On ihanaa kun on muitakin kotona, eikä tarvitse yksin olla. Ja pääsee eroon jos alkavat kyllästyttää :p
Hakekaa mukavat ja kunnolliset, älykkäät, ei öyhöttäjät sinne ja älyköikää fiksuja juttuja siellä! Eritysesti akateemiset!!!
Hyvä. Ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen mulla on tulevalle syksylle edes jotain tekemistä ja seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan se on sitä, kun porukka ryyppää ja alkaa sekoilemaan. Ei sellasta jaksa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen mulla on tulevalle syksylle edes jotain tekemistä ja seuraa.
noloa mutta sama
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto messiin.
Joo!
Se tulee kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto messiin.
Joo!
Se tulee kakkoseksi.
:D
Amanda Ahola ois kiva nähdä talossa.
mies30
Ei yhtään puolijulkkispöljää sinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmillaan se on sitä, kun porukka ryyppää ja alkaa sekoilemaan. Ei sellasta jaksa katsella.
Samanlaista kuin Vain Elämää...
Hakisin jos olisin kaunis ja olisi isot tissit mutta kun ei niin ei :(
Radiomainoksissa yritetään tavoitella akateemisia ihmisiä taloon. Minä oikeussaliin matkaava juristinainen matkaan kyllä mieluummin jatkossakin oikeussaliin kuin BB-taloon. Ei ole varaa ottaa sellaista palkanmenetystä, mitä aika talossa toisi. Tienaan puolessa päivässä enemmän kuin maksavat osallistumisesta korvausta viikossa. Luulen, että tästä syystä on aika harvassa ne taloon haluavat itse itsensä elättävät, joilla on asuntolainat sun muut maksettavana. Yhteiskunnan elätettävillä toki tilanne eri, sama se mistä se muutama satanen tulee kuussa.
Kohta (noh, kohta ja kohta..) se alkaa.
Mä niiiiin toivon luonteeltaan erilaisia persoonallis(uuks)ia ihmisiä taloon mahdollisimman eri ikäisinä ja kokoisina, tulta ja tappuraa, rakastumista ja vihastumista, monipuolisia viikkotehtäviä..
Ei pelkästään kakskymppisiä instababeja ja treenaavia äijiä, blingiä ja känniä. Tai jos se on mahdotonta, niin ei talon kahtia jakoa - nimimerkillä muistan ikuisesti vuoden 2011 BB:n, jonka johdosta lopetin BB:n katsomisen lähes kokonaan.
Kohta (noh, kohta ja kohta..) se alkaa.
Mä niiiiin toivon luonteeltaan erilaisia persoonallis(uuks)ia ihmisiä taloon mahdollisimman eri ikäisinä ja kokoisina, tulta ja tappuraa, rakastumista ja vihastumista, monipuolisia viikkotehtäviä..
Ei pelkästään kakskymppisiä instababeja ja treenaavia äijiä, blingiä ja känniä. Tai jos se on mahdotonta, niin ei talon kahtia jakoa - nimimerkillä muistan ikuisesti vuoden 2011 BB:n, jonka johdosta lopetin BB:n katsomisen lähes kokonaan.
Taidan olla liian vanha :(